Ik moet voor school een ondernemingsplan maken met alles erop en eraan. Je moet met je bedrijf een product op de markt brengen. Er moet van alles in zoals bijvoorbeeld een liquiditeitsbegroting. Nu hoopte ik dat er mensen op dit forum zijn die ook al eens voor school een ondernemingsplan hebben moeten maken, en mischien tips voor mij hebben. (het hele ondernemingsplan naar mij toe sturen zou helemaal mooi zijn ) bvd gaizka p.s. weet niet echt waar dit thuis hoort...
Joh, je doet ook dus een economische richting net als mij. Ik moest in 2003 ook een ondernemingsplan maken voor het vak Marketing. Het is heel veel werk en ik had er wel mooi een 8,8 voor . Wat voor soort bedrijf gaat er in je ondernemingsplan? Vanuit dat oogpunt ga je verder borduren. Als je hulp nodig hebt etc... meld het /EDIT: Mijn ondernemingsplan naar je toesturen gaat me iets te ver
ik hoef toch niet alles te kopieren? tips zijn ook welkom en zo belangrijk is het maken van een ondernemingsplan niet voor mijn opleiding, ben toch niet van plan omlater een eigen bedrijf op te starten...
Wij moesten ondernemings plan maken met 10 man, al 3 keuringen gehad en 3x afgekeurt, hmmm ben nu tog gestopt met die opleiding