En het maakt het voor ons membertjes ook leuker, ik bedoel wij zijn net als jullie tog wel bijna dagelijks te zien op het forum en dan is het ook wel leuk dat wij dan mogen stemmen op wie wij willen als Star Member. En als het dan voor 1 maand is heeft iedere member eigenlijk een kans, als ze bijvoorbeeld vooruitgaan in hun gedrag(wat denk ik tog niet gebeurd maar het gaat om het idee)
Volgens mij is het, het idee dat wij members belonen voor hun goede gedrag en niet dat het een populariteits poll is voor dat moment.
Lijkt te veel op maatschappijleer hier Maar als wij stemmen is het tog niet gelijk een populariteitspol? Want wij stemmen dan gewoon op de Member die wij het beste gedrag ofso vinden hebben
Je kan bijv. natuurlijk ook over de handige informatie een star member worden wat mij wel leuker lijkt en als hij/zij zich weet te gedragen anderen helpt en niet meteen af snauwt zo van wat ben jij een 'noob' weet je dat niet. En ik hoop natuurijk geen vriendjes politiek.
Dat laatste krijg je wel denk ik maar dat kan je niet vermijden. Nu ik zo meer argumenten erover lees kan het miss toch wel wat worden. Op xbox.com wordt het bepaald door de mods maar door de members vind ik het wel wat nuttiger. Zie er nu toch wel wat in
"Vroeger" werd aan één of meer members de Star Member titel gegeven. Op een gegeven moment waren er zo goed als geen kandidaten meer over. Zodoende dat we nu om de drie maanden één member belonen voor zijn/haar bijdrage aan het forum. Schept waarschijnlijk een iets langere levensduur van dit concept. Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren, en dan maken we straks de paashaas weer Star Member omdat we geen kandidaten meer hebben. Mja, zoals het vroeger ging en zoals het nu is gegaan werkt het prima. In een thread dragen wij individueel een member voor, die ons is opgevallen vanwege zijn/haar goede gedrag, behulpzaamheid of een andere positieve bijdrage aan het forum. Intern geeft iedereen daar z'n mening over, en zo ontstaat er een lijstje met kandidaten. Het lijstje wordt in chronologische volgorde 'afgewerkt'.
Lees even goed.. het gaat er juist om dat de members dan zo snel worden gekozen dat er niets meer overblijft en er geen mensen meer overblijven om als starmembers gekozen te worden. Begrijp je...
jah en nog geen 5% die in aanmerking komt, aangezien een deel members weinig tot nooit online komen op deze site, een deel niets nuttigs doet of iets bijdraagt. Er is maar een kleine groep hardcore XBW-ers die jezelf ook vast wel weet op te noemen. dus als je dan weekelijks een starmembers zou doen ben je al gauw klaar.
Waarom word er geen topic gemaakt waar je mensen kan "nomineren voor hun goede gedrag" en als er dan genoeg mensen hem ook willen nomineren dan mag hij Star Member worden
Omdat wij als forum crew mensen belonen voor hun goede gedrag. Als iemand positief opvalt, wordt hij/zij voorgedragen in het crew forum. Als een kleine meerderheid het er mee eens is, is het al goed. Wat jij voorstelt is eigenlijk dat de members bepalen wie Star Member wordt. Op zich niets mis mee, maar zo groots willen we het eigenlijk niet maken.
Wel lezen heh Zoals arjan al zei blijf er bij een maand al geen member over dus laat staan om de week Edit: liep weer een pagina achter... Btw waarom wil je het niet zo "grootst" maken? vind het concept op zich wel ok.
Dus je bent een ster als je wat bijzonders doet voor ut forum. Nou'ja dat is dan mij wel best xD 1 ding is zeker dan ik wordt er nooit 1 .