1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ondersteuning voor Xbox 1 games op live stopt op 15 april!

Discussie in 'Games' gestart door Kapitein Iglo, 5 feb 2010.

  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag zojuist dit in mijn rss feed reader:

    http://gamerscoreblog.com/press/archive/2010/02/05/gh789.aspx

    Daar gaat een geschiedenis aan prachtige games die niet meer online kunnen worden gespeeld...
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het nog altijd te vroeg. Ik heb nog een aantal mensen in mijn lijst die nog regelmatig Halo 2 spelen en ook wil ik hem af en toe nog wel eens in de xbox gooien. Eeuwig zonde dat er zoveel toffe spellen nu niet meer online gespeeld kunnen worden =( Daarnaast vind ik het ook best nasty van MS dat ze dit nu doen, ze hebben net weer een zootje Xbox Originals erop gegooid waar je nu geen reet meer mee kan.
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn verjaardag. ;o
     
  4. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zijn makkelijke dingen en erg jammer idd.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En op de mijne! :eek:

    Vind het jammer, games als Halo 2, Conker en Star Wars Battlefront zijn nog hartstikke leuk!
     
  6. LeGerman

    LeGerman Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk tijd voor vernieuwing! en hopelijk nu meer vrienden in je friends-list!
     
  7. HayabusaDOAgamer

    HayabusaDOAgamer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit belachelijk.
     
  8. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Heb ik liever dat ze die Zune, Twitter en Faceboek eruit slopen wat ik nevernooit gebruik, scheelt weer bandbreedte voor online gamen (denk ik).
     
  9. Tulenaar

    Tulenaar Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ONZIN

    Egt totale onzin dit!, ik ben hier egt kwaad over. ik zelf speel met een heel boel amerikanen ghost recon 2 op xbox live. Egt microsoft is zo gierig, ik heb 44 original xbox spellen en koop nog steeds 2e hands bij en dan durven ze nog is die servers down te gooien... xbox 1 is altijd beter geweest dan de 360. het enigste wat ik op de 360 doe is cod5 en graw2.
    Egt onzin dit.
    MS = gier
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Vaarwel PGR2 + Leaderboards... :'-(
     
  11. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd GR2 en GR2SS zijn nog steeds zeer vermakelijk. Ik bedenk me nu dat ik deze games maar eens gauw in mijn 360 moet stoppen om de gratis downloadable contents hiervoor te halen voordat dat niet meer kan! (Als backup want op m'n originele xbox heb ik deze contents ook).
     
  12. Tulenaar

    Tulenaar Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    op me original xbox heb ik nooit live gehad dus jammer kan ik me content daar niet naar over zetten. Want ik ga over naar XBC met al die amerikanen nadat 15 april gedoe. voeg ff me gamertag toe, dan kunne we nog ff GR2 online en GR2SS online doen :p
    gamertag: Tulenaar
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat een ontzettende klote zooi zeg!!! :mad:
    Zoals sommige wellicht weten ben ik een fanatieke Splinter cell:Chaos theory speler (online,spy versus mercs)

    Speel dit spel al online vanaf dag 1 sinds die in 2005 uitkwam.
    Mijn meest favoriete Multiplayer game die ik nog bijna dagelijks samen met m,n engelse buddy speelde.

    Heb zo veel uren in deze game gestopt dat ik het niet eens wil weten.
    En de community was er ook nog,aangezien veel mensen nog online te vinden waren voor deze game.

    Deze MP onderscheidde zich van andere games.
    Dit was teamwork op z,n best!

    En nu trekt MS gewoon de stekker eruit :'-(
    Echt niet te geloven...

    En aangezien de nieuwe Conviction ook geen spy vs merc heeft houdt het hier dus op,en zal ik nooit meer deze fantastische game kunnen spelen.

    Erg teleurgesteld...
     
  14. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het spel system link ondersteunt is er misschien nog hoop via xboxconnect of xlink kai. Heb de laatste 2 maanden geen tijd gehad om te gamen anders had ik zeker nog wat oude games gespeeld op XBL.
    Echt wel jammer van MS. Als tegenprestatie heb ik van de week maar een 250GB in mijn oude xbox gegooit en mijn originele games erop gezet voordat z'n interne DVD speler de geest geeft (kreeg al steeds meer leesfoutjes)...
     

Deel Deze Pagina