1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ondertitel meecoderen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkon 83, 4 jan 2008.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een avi bestand met een .srt ondertitel bestand. Maar wil dit ondertitel bestand in de avi file coderen, zodat het afspeelbaar wordt op me xbox. Iemand enig idee of hier een proigramma voor bestaat? Zoja, welke?

    Alvast bedankt
     
  2. Ninja_in_Pyjama

    Ninja_in_Pyjama Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Met virtualdub kan dat volgens mij wel, daarmee kan je de ondertitel in de film ''branden''. Moet je op google ff een guide zoeken...
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Convertxtodvd
    Kan ook is heel erg makkelijk,
    Gewoon je avi bestand toe voegen en je drukt op het plusje en je ziet ondertitel staan --> rechter muis knop en je kan je ondertitel toevoegen.
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me al gelukt met WINavi. Slotje? :)
     
  5. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je de ondertitels mee coderen ? handig ik zet meestal de onderttitel file gewoon mee op de DVD maar dan weet ik wel niet als die goed worden weergegeven
     
  6. SysanApse

    SysanApse Guest

    Als je een Avi naar bijv : DVD omzet dan kan je met 't programmatje Vobsub de ondertitels er automatisch onderzetten.
    Gewoon de avi en de ondertitels in de zelfde map en dezelfde naam.
     
  7. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een .avi en een .srt bij elkaar in een map stop en dan op cd brand kan ik de film wel openen op de dvd speler maar de ondertiteling komt er dan niet bij.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die maakt er VOB bestanden van. Hij wil gewoon de AVI streamen neem ik aan. Standaard neemt de Xbox360 dan geen subtitles mee. Hiervoor moet je TVersity of Winamp Remote hebben.

    Daarom wil hij denk ik de ondertiteling mee coderen, zodat hij wel netjes subs heeft bij het streamen! :)
     

Deel Deze Pagina