Ondertitels

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door kaliet, 12 feb 2004.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi, sinds de 11e is www.ondertitels.nl de lucht uit vanwege rechten bescherming blabla, maar weet iemand of ze nog terugkomen en waar je nog meer ondertitels vandaan kan halen?

Greetings...

2. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    wat deed deze site dan? ben ik wel benieuwd naar!

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Je kon er ondertitels downloaden voor films...

4. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Leverden NL ondertiteling voor onder andere DivX-movies, dus kon je filmpies dl-en en daarna de ondertiteling erop gooien.

Edit: Was er weer net 1 sneller.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    check:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik vind het terecht dat die site weg gehaald is, want hier haal je benadeel je de film markt.

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    BREIN moet echt eens belangrijke dingen gaan doen.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat moet brein gaan doen volgens jou Hordo ;) ...

.... soms overdijven ze ook een beetje ;) ... en mogen ze van mij verdwijnen :+

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Mja de site werd natuurlijk veelal illegaal gebruikt door mensen die films gingen downloaden en daar de ondertitel van onderittels.nl onderplakte (kijkt om zich heen)... Dus eigenlijk is het terecht dat de site gesloten is maar ik heb ondertitels nodig wheeeeeh :+

10. GiovanniG

Leuk Bevonden:
    0
    O-) En jou 2e naam is zeker "Brave Hendrik"!

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hehe....

hmmz ... DesertFox did not make the first 8Mile Dutch subtitles :eek:

nono .. wasn't me :+

12. GiovanniG

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.divxsubs.com/

13. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, jammer dat ondertitels.nl er niet meer is, maar hier is op zich wel een goed alternatief :9 :

http://users.pandora.be/black.phantom/

/edit: Shit, zie net dat die gast er ook mee is gestopt :mad: , hier haalde ik voorheen ook veel subs weg...

*is op zoek naar een andere goede ondertitel-site*

Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    http://subs.filmrip.com/

Helaas trekt de server het effe niet meer omdat er ineens zoveel mensen daar komen maar als ie weer up is schijnt het een goed alternatief te zijn voor ondertitels.nl

edit: WATTAFAK, die was 10 minuten geleden nog in de lucht??? ik haat stichting BREIN!

Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  15. pipas

pipas Guest

Belachelijk dat ze die site hebben dichtgegooid hoor....
    Het zijn alleen maar subtitels, zonder subtitels kun je ook dvdrips kijken... jeez lekker belangrijk

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik rip altijd dvd's naar mijn pc toe, en dan heb ik ook subs nodig, dat doet iedereen daar toch? :+

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Brein dient alleen voor het spekken van de toch al overvloedige kas van de platenmaatschapijen. We hebben hier in nederland zoveel organisaties die het opnemen voor concurrentie, eerlijke handel en voor de concument. maar als het dan aankomt op muziek en film hebben we de stichting Brein. In plaats van een stichting die ervoor zorgt dat de consument zijn Cd en DVD voor een eerlijke prijs krijgt en niet uitgemolken wordt door heren platenbazen, die wel graag hoge prijzen vragen en een film eerst lekker lanceren in amerika en maanden later pas hier. Daarnaast i het importeren van deze films illigaal omdat je dan hun inkomsten weghaald.

Wat krijg je dan? mensen downloaden die shit omdat ze die film wel willen zien. De oplossing is de bron aanpakken. Maak het goedkoper en geef ons een alternatief dan. Maar nee ze schreeuwen alleen dat ze zoveel geld mislopen. Ik zie het, ze verdienen nog steeds miljarden en miljarden en doen niks om deze situatie zelf te verbeteren. Britney Spears etc krijgen nog steeds heel veel geld, ondanks dat hun cd's soms niet goed verkopen. Rara hoe kan dat. En hoeveel krijgt de artiest van een CD en hoeveel de platenmaatschappij?

Brein mag eerst wel eens gaan strijden om dit eerlijk te maken ipv het op te nemen voor de aanstichters van het probleem. Ze weten dondersgoed dat cd's al jarenlang te duur zijn. Ook kan BREIN gewoon niks odnernemen. De stichting heeft bijna geen functie omdat ze niet de middelen hebben om in te grijpen. Ze zijn het lachertje van de ISP's, kunnen niemand wat maken die niet zijn gebrande cd's met veel bombarie op de markt verkoopt.

Het enige wat Brein kan is de mensen bang maken met persberichten en waarschuwingen. En maar patsen dat ze 1 iemand hebben opgepakt die cd's verkocht. Nou nou mooi hoor Brein. En de Kazaa gebruikers maar bang maken terwijl ze deze mensen niks kunnen maken.

Ik ben helemaal voor rechtenbescherming en het verkopen van illigale dingen is natuurlijk niet netjes. Echter het delen met de community vind ik iets anders. Mensen zien door het internet films die ze anders nooit gezien zouden hebben. Mensen gaan nog steeds naar de bioscoop en kopen nog steeds dvd's en cd's. Als het allemaal zo slecht ging waarom bestaan platenlabels dan nog steeds? Waren er jaren geleden niet al cassete bandjes? en diskettes waarmee werd gekopieerd? Het is zo oud als de weg naar rome en toch denkt Brein slim te zijn.

En nu gaan ze de kleinere sites aanpakken. Echt kinderachtig en lame vind ik dat. Omdat ze de bron niet kunnen aanpakken gaan ze maar gewoon 'pesten'. Volgens mij voelen ze zich nu best wel de bikkels. Zorgt Brein ervoor dat wij odnertitels kunnen krijgen voor onze japanese DVD's, DVD's zonder NL subtitles of backup's? Nee hoor argeloos gooien ze alles gewoon offline zonder na te gaan waarom zoiets uberhaupt bestaat.

Brein en haar websites zijn trouwens down :)

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ja idd, stond net op fok:

Hele bericht:

CRW, KcK, Djiezus, Brommerhandel en yozd hadden ons via de newssubmit het volgende te melden:

De actie van Stichting Brein om de website Ondertitels.nl uit de lucht te halen is bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat geschoten.

Een aantal mensen begon na de actie aan een script te werken welke een grote aanval op de verschillende sites van Brein uit kan voeren. De aanval is op het moment bezig en diverse sites van de Stichting zijn gedeeltelijk of helemaal uit de lucht.

Klasse actie dit!! :)

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hahahhahaha zo hoort het, ze moeten die stink dvd's maar 's goedkoper maken en die ondertitels maar weer snel in de lucht gooien want ik heb ze echt nodig 8)

20. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    extratitles.to

hier haal ik de meeste vandaan. als ze geen nederlands hebben neem ik de engelse.

Deel Deze Pagina