Hallo allemaal, ik doe voor mijn bachelorscriptie aan de Universiteit Leiden onderzoek naar gezondheidsgerelateerd gedrag, onder andere naar internetgebruik. We hebben voor dit onderzoek nog hard mannelijke deelnemers nodig, dus bij deze een verzoek om als je even tijd hebt mee te doen. Het bestaat uit twee vragenlijsten (een langere en een korte) die je met een tussentijd van twee weken in zal vullen. Er worden 15 cadeaubonnen van 15 euro verloot, en aangezien we niet veel deelnemers nodig hebben is de winkans vrij groot. Je helpt mij (en natuurlijk de wetenschap) enorm door deel te nemen. Lijkt het je wat? Hier staat de link: http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=UTjOz5xORiKp6rG41E6e1QrdhvpnixGxWBDbGsQ54Ag_3d
Iets meer info over je onderzoek zou ik wel waarderen. Het is meestal toch wel standaard om je proefpersonen duidelijkheid te geven over het onderzoek waar ze aan mee gaan werken.
Aan het begin van de vragenlijst wordt iets meer uitgelegd over de gang van zaken, verder kunnen we niet al te veel informatie over het precieze doel van het onderzoek geven omdat dit invloed kan hebben op de manier waarop mensen vragen beantwoorden.
Iedereen die heeft meegedaan heel erg bedankt. Voor wie nog niet heeft meegedaan: dit weekend is de vragenlijst nog open en we zoeken nog steeds deelnemers, met name rokers. Dus als je even niks te doen hebt kan je meedoen.
Meegedaan, superlang en dan op het eind te horen krijgen dat je pas na een vervolgonderzoek überhaupt kans maakt op zo'n waardebon is wel zielig bedacht eigenlijk :{.... Maarja, het gaat om de resultaten voor jou he .