(Onderzoek voor school) Werkmigratie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 21 mei 2008.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dames en voornamelijk heren,

ik doe een onderzoek naar de komst van Bulgaren en Roemenen die hier een onderneming te starten. Sinds de toetreding van beide landen tot de Europese Unie in 2007 is het makkelijker geworden voor beide groepen om zich in Nederland te vestigen en te werken. Hetzelfde scenario als met de Polen in 2004. Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie er van vinden. Dit gaat door middel van een kleine enquete. Je hoeft maar één vraag in te vullen, dus dat scheelt.

De Enquete is HIER te vinden.

Als jullie zo vrij willen zijn om de vraag in te vullen, dat zal mij heel erg helpen.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    He lekker, die enquetes met 1 vraag. Mis alleen het antwoord: Als ze belasting betalen en zich aanpassen want de meeste werken natuurlijk zwart.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Jouw mening is waardevol. :cool:

4. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een profielwerkstuk voor je over dit onderwerp als je interrese hebt, iemand die ik ken had het daarover :thumbs:. VWO 6 niveau.

PS: enquete ingevuld :9

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ook maar ingevuld, maar ik vraag me wel af wat je hier nu mee wilt bereiken. Dit is een beetje het niveau dat Shownieuws brengt ;) (daar is natuurlijk niets mis mee, maar wetenschappelijk is het niet te noemen).

Deel Deze Pagina