Tis een japanese titel oneechan betekend "zus" en een kind zegt het meestal tegen iemand die ouder dan hem/haar zelf is(bv iemand van 5 zegt oneechan tegen iemand van 20) en abara betekend woede/te keer gaan
Kvond die andere Thread tog beter, die had betere screens en was uitgebrijder, mischien kun je dat hier ook doen? Ff die screens erbij plakken, en de info ff verbeteren.:b: Niet dat het de game zal helpen, maar ach, als je toch wil dat het wat beter word, dan kan je er beter een schaars gekleede chick plaatsen, dan een paar mongolische zombies.
Lijkt mij wel een grappig spel setting is wel aardig en ach, voor het verhaal hoef je het niet te doen toch ;-).
Hmmmmm, dat is echt vreemd, meestal maken ze alleen een vervolg als een game succesvol is, of als er hoop is dat het volgende deel succesvol word, maar als een van deze games succesvol was geweest, dan was ie toch ook wel bekender geweest? Vreemd.
Die andere thread heeft idd een betere startpost. Ik had een paar weken terug al een paar trailers gezien, maar na een minuut vond ik het wel genoeg. Gewoon saaie hack 'n slash, met liters en liters bloed. Ze proberen op te vallen door over the top te zijn, halfnaakte wijven en zwembaden vol bloed, maar volgens mij is/word dit geen leuk spel