1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online games op de Playstation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door iMark 007, 16 nov 2014.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Sinds een week heb ik een Playstation 4 in huis. Sindsdien is ook de zoektocht begonnen naar games die lang speelbaar zijn. Natuurlijk heb ik een game als The Last of Us in huis gehaald, maar mijn ervaring is wel dat je sneller en vaker terugkomt bij spellen die een leuke multiplayer hebben. De meest populaire games zijn de first person shooters zoals Call of Duty, Battlefield en Destiny. Laat ik daar nu totaal geen interesse in hebben. Maar nu vraag ik me af wat populaire online games zijn op de Playstation 4 die geen FPS is. Ik zag bijvoorbeeld dat Peggle 2 een online modus heeft. Gelijk Playstation Plus aangeschaft om tot de teleurstellende conclusie te komen dat niemand die game online speelt. Net 45 minuten geprobeerd om een potje te vinden, maar het is mij niet gelukt.

    Omdat ik dus net kom kijken bij de Playstation 4, wil ik graag van jullie weten welke games populair zijn online. Ik heb bijvoorbeeld echt goede herinneringen aan het online spelen van UNO en Bomberman op de 360, maar zulke games heeft de PS4 nog niet. Ik heb het dus niet noodzakelijk over de AAA-titels die online gespeeld worden, maar ook zeker de indie titels.

    Qua games is het nog een beetje behelpen op de Playstation 4, maar misschien heb ik (indie) games over het hoofd gezien die wel veel gespeeld worden online. Nu ik toch Playstation Plus heb wil ik er graag gebruik van maken.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oké, een klein facepalm momentje, want ik heb dit topic in het verkeerde gedeelte gezet.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Resogun sowieso. Verder schijnt towerfall online erg tof te zijn. Sportfriends is ook erg gaaf, maar ik weet niet zeker of die ook online coop heeft.

    Er zijn echt nog veel meer van dit soort spellen. Deze site is eigenlijk een versus site maar heeft wel een goed totaaloverzich: thttp://www.listwar.com

    Verder ben ik altijd wel in voor meer alternatieve titels, dus ik zie de invite wel verschijnen ;)
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zit net de IGN review te kijken van Towerfall, maar die zeiden dat er geen online MP in zit. Misschien nu wel door middel van een update. Met online MP zou ik het wel interessant vinden. Sportsfriends ziet er wel leuk uit btw, maar ook die game heeft geen online MP. Jammer. In een ander topic gaf iemand anders als tip Awesomenauts, dus ik ga even checken of die nog de moeite waard is.
     

Deel Deze Pagina