1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je daar vaak bestelt zien ze het door de vingers ;)
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dus even kijken, als je uit UK bestelt beter in GBP betalen dan in EUR? En eh, die zavvi/thehut, leveren die nou vanuit UK of vanuit buiten EU? Kan geen gezeik krijgen met douane toch, als ik meerdere spellen bestel?
     
  3. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die Alan Wake SE al binnen heeft van Zavvi.
     
  4. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m bij Gameplay.co.uk besteld en heb hem ook nog niet binnen. Komt waarschijnlijk vanwege de vrije dagen tussendoor.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb 7 dagen geleden nog Call of duty: Waw besteld en kreeg hem gisteren van Game.co.uk
     
  6. Matty2705

    Matty2705 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij mij is ie vandaag binnengekomen. Maar ik weet niet of het een verschil maakt of ik in België woon. Ik heb namelijk ook op budgetgaming gelezen dat de verzendtijd van jullie daar dubbel zo lang is als die van mij...
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd de game door de pakketdienst gebracht,of gewoon door de brievenbus.
     
  8. Matty2705

    Matty2705 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in de brievenbus, enfin, het is te zeggen, met de gewone post want het paste niet meteen door de brievenbus.
    Maar ik zeg het nogmaals; ik weet niet of het in Nederland hetzelfde is (ik heb de ervaring dat jullie post redelijk traag werkt, pakjes uit Nederland nemen bij mij altijd +2 weken in beslag in vergelijking met 3~5 werkdagen uit Groot-Brittannië)
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Heeft iemand al eens wat besteld bij xdoos.nl?


    ze doen met Ideal en staan ingeschreven bij KvK dus is wel betrouwbaar toch?
     
  10. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik he beste invullen bij Gamehubs als ik iets via UPS laat verzenden? Gewoon de standaard tekst?
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet via UPS bestellen ten eerste. Erg duur en meer kans op onderschepping door douane.
    En invullen??? Net voordat je bestelt? Niks, optioneel.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, wat zou je moeten invullen? :+
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Please send as gift. Total worth: 4$. UPS Customs: fuck you
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Succes daarmee. :+
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon neergezet:
    low value declaration please.

    Lijkt me duidelijk :9
    Staat ook in hun FAQ, normaal gesproken bij UPS verzending doen ze geen low value declaration, behalve als hier specifiek om gevraagd wordt.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gister een mail gehad dat de PS3 versie van RDR later komt bij zhgaming.nl, blijkt dat ik dus met me domme rotkop de PS3 versie hebt besteld dus ik meteen terug gemailed dat ik het om wil laten zetten naar een 360 versie of anders cancellen...nog steeds niks gehoord.

    Denk ik meteen de laatste keer dat ik iets bij ZH bestel, als je op 1 dag voor zo'n mega launch niet eens de moeite neemt om ff je mail te checken...
     
  17. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    360 ook moeilijk leverbaar op dit moment.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Zo'n mega launch en geeneens de moeite nemen om te checken of je de goede versie hebt :p.
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat zhgaming... mailtje vanmiddag gekregen gezegd dat ik wil cancelen nog steeds niks terug.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Had op Xbox360 bovenaan geklikt en toen gezocht op Red Dead , eerste twee waren andere Xbox games en derde was RDR (PS:cool: de xbox versie stond pas een scrollert lager, zodoende.
    Mja had zeker op moeten letten maar dat betekend toch niet dat de support gewoon dagen op zich laat wachten?

    Nou haten? :p Ik ga er iig niks meer bestellen, als support ze geen hol intresseert ben ik snel klaar met zo'n shop.




    http://www.zhgaming.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=75

    Om contact op te nemen met ZH Gaming kunt u een e-mail sturen naar onderstaande adressen. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u om het juiste adres te kiezen voor uw vraag.

    Wij zullen uw e-mails binnen 24 uur beantwoorden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina