1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Zucht, je moet ook geen release games bestellen die je HEEL erg graag wilt spelen daar :emo:.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik kreeg Alan Wake vorige week woensdag binnen, deze was anderhalve week eerder verzonden (een week voor RDR, ook op vrijdag). Dus ik hoop dat hij vandaag of morgen binnenkomt. Ik zie al die mensen in mijn lijst RDR spelen, en wil nu zelf toch wel eens aan de slag :+

    @Hierboven

    Ik dacht eerst dat ik wel kon wachten, maar het is nu toch wel moeilijk :9. En ik had geen zin om de order te annuleren en bijna een 10tje extra te betalen :+
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd, zeker als je veel klootzakken in je lijst hebt die je gewoon 10 keer per avond inviten om je op te naaien 8)


    EDIT @ jouw edit. :p

    Jah ik had hetzelfde, ik wou hem laatst cancellen maar op het laatste moment had ik ook iets van jah het is dan ook weer zonde aangezien de game poplair genoeg is en ik toch nog games zat had. Sowieso waren er al veel problemen met levering dus die bui zag ik al hangen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja dat is soms wel ff lastig.. Ik hoop dat RDR toch ook wel binnenkort binnenkomt :p.
     
  5. koenos1994

    koenos1994 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    in die reactie van de link die ik heb geplaats, bij mij is het spel op dezelfde datum gestuurd dus ik zou erg blij zijn als het spel voor mij ook vandaag binnen komt
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm post komt hier tussen een en twee, met een beetje geluk... :D


    EDIT: BINNUUUUUH!
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zelfde :)
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Installeren duurt altijd zo lang :mad:

    Envelop en bubbelplastikje waren erg goedkoop gedaan, m'n hoesje is zelfs een beetje gedeukt aan de zijkant, maja gaat om het de inhoud ;)
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    RDR van GH is binnen _O_
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Alan Wake kwam in precies dezelfde envelop, moet toegeven dat ik ook dacht dat er wel een barst ofzo in het hoesje zou zitten. Allebei waren helemaal in orde natuurlijk :)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ok lekker dan. Ik zit op werk, een op de een of andere manier moet ik laatste tijd altijd tekenen voor mijn GH bestellingen.
    Vroeger ging het gewoon door de bus :mad:
     
  12. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog niks binnen... helaas :'-(
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik moest ook tekenen btw, denk dat er misschien een beetje teveel spellen "vermist" waren en dat ze het daarom via aangetekende post doen.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Paar weken terug Bioshock Rapture Edition besteld bij Zavvi ... kreeg vandaag echter de gewone standaard versie binnen... meteen maar even mailtje gestuurd.
     
  15. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een vraag.
    Ik wil dus bij Gamehubs iets bestellen via Paypal, krijg ik dan zeg maar hun email-adres en dan moet ik daar het geld naartoe sturen? Een maat van me zei dat Paypal op die manier werkte. Ik ben echt nieuw op het gebied van online winkelen, dus wou even double checken of ik het begrijp bij jullie doorgewinterde online winkelaars.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je plaatst een bestelling in je winkelwagen, volgt de stappen en bij de stap met het betalen word je automatisch doorgelinkt naar de paypal site. Hier hoef je dan alleen maar in te loggen en een paar keer op "ok" te drukken en je bent klaar. Bij de meeste sites en bijvoorbeeld ook bij Ebay gaat het op deze manier. Alleen wanneer je naar een particulier iets over wil maken dan moet je het inderdaad vaak storten aan de hand van een e-mail adres. Bij Gamehubs is het een kwestie van de stappen volgen.
     
  17. bja123

    bja123 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    }:]
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt. Het was me uiteindelijk al zelf gelukt en het was te simpel voor woorden. Ik voel me nu een beetje dom dat ik zoiets simpels moest vragen :+.
    Anyways, toch bedankt!
     
  20. Ben85

    Ben85 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Fable 2 (normale editie) ontvangen van Zavvi.co.uk, terwijl ik de GOTY versie heb besteld. Heb reeds een bericht gestuurd naar de klantenservice. Dit is de eerste keer dat ik daar heb besteld. Hebben enkelen ervaring met het beleid daar? Ben benieuwd hoe het verder in zijn werk gaat, en hoe lang ik moet wachten voordat ik de juiste versie heb ontvangen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina