1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    MyMemory is denk ik wel mijn favoriete webshop. Groot assortiment, goedkoop en redelijk snel geleverd. De helft van de dingen die ik online koop, koop ik daar.:)
     
  2. henkje1

    henkje1 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag waar ik zelf zo snelhet antwoord even niet op weet. :eek:

    Ik zie op Amazon.com de Collector's edition van Little Big Planet 2 staan, kan ik die dan gewoon bestellen? Of kunnen wij alleen gebruik maken van www.amazon.co.uk? Ik moet deze CE namelijk echt hebben.\o/ Ik zag op dit forum ook een draadje over wirecard, dat ga ik eens bekijken.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Sommige items kun je idd niet versturen naar Europa. Dat merk je wanneer je het in je shoppingbasket doet en gewoon doet of je gaat bestellen.

    Maar amazon.co.uk zal ook een C.E. krijgen. De vraag is alleen of het precies dezelfde zal zijn of niet.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Blur nog steeds niet binnen. Nu wil ik hem annuleren maar dat gaat niet omdat hij al verzonden is. Als ik een refund wil moet ik eerst wachten tot er 21 dagen om zijn :mad:
     
  5. henkje1

    henkje1 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt. Ik blijf het in de gaten houden. Hopelijk maakt Sony het snel bekend. _O_
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb wat vragen over www.yourgamezone.nl.
    Ten eerste, is deze site betrouwbaar? Is hier iemand die er goede/slechte ervaringen mee heeft?
    Ten tweede, zijn de games die ze verkopen PAL?
     
  7. henkje1

    henkje1 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Die beoordelingen zien er goed uit, maar weet je ook of de games die ze verkopen PAL zijn? Ik wil Halo Reach pre-orderen, en volgens budgetgaming is hij daar het goedkoopst. Alleen op de site kan ik nergens vinden of Reach nou PAL of NTSC-J is. Het zou me namelijk niks verbazen als ze de NTSC-J versie verkopen voor die prijs. Maarja, ik kan hem vast wel retour zenden als ik niet tevreden ben...
     
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat een e-mail adres voor vragen:
    Wellicht kun je het daar proberen. Heb ook op de site even rondgekeken en kan het ook niet vinden.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Halo: Reach is regiovrij dus het maakt niet uit welke versie het is, al zal dit wel gewoon een PAL versie zijn. Als je het in het buitenland besteld kan het nog wel wat goedkoper trouwens (http://gamehubs.com/XBOX360/halo-reach.html)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Of zo'n €3 meer betalen met Addiscount bij Mediaoffer en op release binnen.

    Gamehubs is echt niet interessant meer met die verhoogde prijzen.
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nouja, het punt is dat PAL games hier op de XBW Bazaar veel meer waard zijn dan NTSC-J games. Maarja, ik denk wel dat Reach gewoon PAL is. Iemand nog andere suggesties voor goedkope pre-orders naast Mediaoffer?
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik niet maar ik zeg ff iets


    Consoleshop - Xbox 360 Elite LE gekocht €220!!!
    Je zou normaal 2 gratis games krijg als je een bundel kreeg en ik las dat niet goed denk ik en ik bestelde het en ik mailde hun of ik 2 gratis games krijg met of zonder toen zeiden ze zonder.
    Later belde ze me op en stuurde 4 gratis games omdat het ook op de site niet goed stond!!!

    10 van mij

    Morethangames.nl - Vandaag Microsoft BackPack gekocht + Nyko charge base station ENORM GOEDKOPE spullen te koop!!(Add die ook bij de lijst)
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou je aub iets beter kunnen typen... Leest een stuk fijner met A(b)N/duidelijk leesbare zinnen/interpunctie.
    Ik word gewoon gek van het lezen van dat kleine stukje. :)


    @ABOVE: En palgames meer waard? Naar wat ik zie niet echt hoor. En een Nederlandse site zal toch echt wel PAL games verkopen. ;) Als ze dat niet doen vermelden ze dat wel duidelijk.

    En www.budgetgaming.nl heeft genoeg sites welke je langs kunt gaan en kunt kijken. Gewoon gamepie zoeken en je vind de sites. Langsgaan en gewoon naar de site zelf kijken. GH/MO zijn sowieso wel de beste. Zavvi voor goede deals na een tijdje.


    Of met kortingscode bij GH bestellen. :p
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  15. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Is liveacties.nl betrouwbaar? Want heb een CoD Black Ops beta key besteld... en ik dacht eerst nah das niet mogelijk maar na gegoogled te hebben komt dr wel een beta, blijken ook geen oplichters te zijn, hopelijk krijg ik die key wel, want 10tje is niks lol en heb ik wel over voor een beta key want ben een cod freak :D
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wel gegoogled, maar niet in dit topic gezocht? :mad:.

    Jah, liveacties.nl is helemaal betrouwbaar :)
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Iemand ervaring met Gazoom.nl?

    Halo Reach is daar 43,95.....

    Leveren ze op release dag?

    (hen emailen gaat niet; alleen bellen en dat kan ik niet)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Kijk eens.
    Zeer wisselvallig, lees er vaak slechte dingen over. Uiteindelijk krijg je het wel, maar veel later. Doe gewoon Mediaoffer met addiscount.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Goede winkel, heb daar laatst The Darkness besteld voor een tientje en na een dag binnen :)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop eigenlijk op een media markt release voor 44,-

    doen ze wel vaker met dit soort spellen toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina