1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkje1

    henkje1 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey had een vraag over een paypal betaling via Axelmusic.

    Een kennis van me wou daarnet iets gaan bestellen en gaan betalen via paypal.
    Blijkt dat de betaling is geannuleerd. Als ik bij transactiegegevens ga kijken zie ik dat de betaling aan Lakeshore Distribution Inc. dus is geannuleerd, dat geld toevoegen via bankrekening is mislukt (bankrekining is toch echt gekoppeld aan het paypal account) en dat het omrekenen van valuta's is geweigerd.

    Iemand enig idee hoe dit kan?
    (Hopelijk mag dit hier?)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yikes.

    Thanks, daar bestel ik dus niet.

    @Kevf; hoop ik ook op, maar dit leek me een goede vervanger.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het al vaker gevraagd maar ben het gewoonweg vergeten. Stel ik bestel nu een game bij Mediaoffer met korting van Addiscount. Wanneer ik dan later deze maand (ongeveer de 20ste) Kane & Lynch 2 wil halen , dan kan het ook met addiscount he? Er zit niet echt een limiet op?
     
  4. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel opnieuw die enquêtes invullen maar je kan bij elke game één kortingscode gebruiken. Je kan dus ongelimiteerd gebruik maken van Addiscount.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Danke, dan ga ik Just Cause 2 nu zodirect bestellen bij ME ;)
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanmiddag een game besteld bij Mediaoffer en normaal gesproken direct na de betaling verzenden zijn de bestelling,maar helaas is dat nog niet het geval. Ik hoop het wel voor het weekend nog te hebben. Afwachten maar dan.
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Vorige week 6 games besteld bij game.co.uk (Waarvan 5 tweedehands en 1 nieuw). Waarbij ook G.R.A.W. 1 & 2. Nu bleek in het G.R.A.W 2 doosje het 1e deel in te zitten, nu heb ik die 2x. Alleen ben ik meer kwijt met het terugsturen van deze game dan ik voor de game heb betaald (een paar pond). Dus dat is een beetje jammer, maar die kan ik dan wel aan iemand geven of zoiets.

    De games werken btw wel gewoon en de doosjes zien er over het algemeen nog best verzorgd uit.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je het geld niet terug voor het terugsturen dan?
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    "International customers should be aware that we are unable to refund any postage and packing costs incurred in returning a product to us under our Returns Policy."

    Dus nee, helaas :mad:. Het was ook maar omgerekend 7 EUR ofzo.
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Ik zou dat wel proberen, in hun Returns Policy staan enkel zaken genoemd die waarvan de oorzaak niet bij game.co.uk ligt. In jouw geval heeft het personeel van game.co.uk niet het juiste item geleverd, dus ligt de oorzaak wel bij hen. Als ik jou was, dan zou ik even een mailtje sturen.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    True.

    Ik heb ook eens een hele andere DVD van amazon.co.uk ontvangen i.p.v. I Am Legend. Teruggestuurd en geld terug gekregen. Andere keer kreeg ik geld terug en hoefde ik Crash (de 1 DVD versie i.p.v. de 2 DVD versie) niet terug te sturen.
     
  13. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Blijkbaar niet betrouwbaar week geleden geld overgemaakt, en order staat nog steeds op Open, heb ook totaal geen reactie terug gekrege op mijn emails...:confused:
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dan zijn ze op vakantie ofzo ;) heb er nu 5 keer iets besteld en kreeg meestal dezelfde avond nog een email als er een problem oid was
     
  15. Matty2705

    Matty2705 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Klopt, mijn fout. Heb een email binnen gekregen. Nu maar afwachten tot Black Ops beta begint, na die MP teaser gezien te hebben kan ik zooo niet wachten :b:

    Nog iets, heeft iemand ooit iets geannuleerd bij Xbox2go.nl en togh binnengekregen en terug gestuurd? Is al 3 week geleden zown beetje en nooit weer van weer gehoord :emo: Die zijn togh echt niet zolang op vakantie? :mad:
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Iemand ervaring met deze site: http://www.gamecardwinkel.nl/

    Ik wou vandaag in de winkel halen maar daar was niks te vinden, eventjes op budgetgaming.nl gekeken en deze site stond bovenaan.

    Had hier nog nooit van gehoord, reacties daar zien er positief uit.

    Maar wil nog eventjes een second opinion voor ik daar bestel. Want ze zijn wel heel goedkoop.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er goedkoop aan? Want ik zie het niet. :p
    Abbo's en live en zo zie ik al goedkoper op gamehubs/ebay. Pc serial games UK shop/Mediaoffer.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  19. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is betrouwbaar, zelf wel eens wat gekocht. code binnen 1 minuut in mijn mailbox na betaling.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    12mnd voor 36,49
    kan wel wat goedkoper dus ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina