1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een vraagje, bij Gamhubs, als je dan 12 maanden Gold besteld, duurt het dan ook 2 weken of krijg je die code gewoon opgestuurt?

    EDIT: Laat maar, ben er al achter gekomen.
    Bedankt voor de hulp!
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik niet vertrouwen

    een bedrijf heeft altijd een emailadres van het bedrijf,dit is een gratis hotmail adres. Ik kan zo snel geen KVK gegevens vinden.
     
  4. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Is xlnl.nl een vertouwbare site?
    En bezorgen ze meteen?
    Want ik zag op hun site dat Black Ops en Fifa allebei voor 50 euro te bestellen is!
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit van gehoord. Bestel anders op mediaoffer.nl. Die leveren altijd op de release dag en volgens mij zijn BO en Fifa 11 ook rond de €50,- of minder met Ad-Discount
     
  6. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel verzendkosten moet je bij Mediaoffer betalen?
    En hoe kom je aan die Ad-Discount?
    Geen idee wat dit precies is.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik zie reach staan voor rond de 53 bij mediaoffer echter met ad-discount vanaf 47,65

    ik dacht dat je altijd een kwart van de prijs af kon krijgen met ad-discount?
     
  8. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Bij Mediaoffer is verzendkosten gratis. :thumbs:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Niet meer, nu gaat er maar 10% vanaf.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nah, 10% of €12,50 max. Eerder kon je overal +- 7 euro vanaf krijgen, maar dat is verleden tijd.

    @Chrisztiaan:

    Verzendkosten zijn er niet bij Mediaoffer
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij de Saturn in Groningen...morgen ga ik er even langs,kijken of het alleen om die games gaat of meerderen. En over die DVD/CD aanbieding..of het ook voor DVD boxen geldt ;)

    [​IMG]
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was misschien van plan om Halo Reach eens te gaan pre-ordenen bij media-offer. Echter staat daar: 'Levertijd: Na release, 0-3 werkdagen'

    Het zou fijn zijn als hij op de releasedag geleverd kon worden. Heeft iemand ervaringen hiermee. (zetten ze bijvoorbeeld 0 tot 3 dagen neer voor de zekerheid, maar is het in de praktijk altijd op de release?)

    Anders wou ik hem misschien bij game-card.net gaan halen want die hebben nu blijkbaar ook games. (Reach is daar 51 euro en hij wordt dan op de releasedag bezorgt.)
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Jup, voor de zekerheid. Mediaoffer is zo goed als bijna altijd gewoon op tijd met het versturen van de games, vaak nog eerder ook.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor games zit je meestal bij gamehubs, mediaoffer, zavvi/thehut afhankelijk van prijs/levertijd.

    ps. Heb nu voor 57 euro de limited edition bij thehut (met kortingscode) staan. Wel 5-10 dagen later.
    Als je er nog wat bijkoopt (>50)heeft zavvi nog een 5 pond kortingscode.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Meer mensen de laatste tijd bij play.com besteld?

    Wat een geflikker dat ze een nieuw betalingsysteem hanteren. Met Creditcard moet je nu een reader hebben, je passcode invoeren etc etc. Ik heb nog nooit zoiets hoeven te doen bij online aankopen en ik heb dus ook geen idee wat mn passcode is van mn mastercard, dus kan nu niks meer bestellen bij play.com. Fijn! 8)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gvd, waardeloos dit zeg. Bestel ik net Halo: Reach bij Mediaoffer met kortingscoupon, alles gaat goed..maar dan met de betaling via Ideal gaat het mis. Het duurde al veel te lang en ineens stond er 'error' en dat als ik 'bestelling afronden' zou aanklikken het bedrag er wellicht tweemaal vanaf gehaald zou worden. Echter zag ik die knop niet eens.

    Dus ik check mijn rekening, en het geld is er inderdaad vanaf, maar geen enkele bevestiging van mediaoffer dat het spel is besteld door mij. Sterker nog, de game staat gewoon vrolijk in mijn winkelmandje nog, zonder kortingcoupon ook.Telefonisch kan ik ze niet bereiken want ik krijg gewoon hun antwoord-apparaat ervoor. Ik hou niet van dit soort dingen. Heb ze dus maar gemailt, en hopelijk gauw een reactie.
     
  17. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook een keer gehad, en toen kreeg ik de game gewoon zoals verwacht, 1 dag na de bestelling.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok, nou ik heb ze net nog een keer gebeld en toen werd er opgenomen. Hij raadde me aan om gewoon een mailtje te sturen met het ordernummer die ik terug kan vinden op mijn bankafschrift van de bestelling, en dan kwam het wel goed. Toch fijner om even zekerheid te hebben, straks loop ik op 14 of 15 sep te wachten om mijn bestelling en komt er gewoon niks...zou toch jammer zijn :)
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Hoe werken die gasten van Bol als een game die je hebt besteld niet meer leverbaar is? Komt ie dan als ie weer voorradig is voor dezelfde prijs beschikbaar? Ik heb nog niet betaald en kan best wachten, maar anders haal ik 'm wel elders.
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een game besteld bij Wehkamp.nl besteld met een leverdatum van 4 weken, denken jullie dat hij uberhaupt nog komt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina