1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Iemand ervaring met Gamplay.co.uk?

Het kantoor is iig in Engeland gevestigd, verzenden ze ook vanuit daar? (vanwege douane, wil iets van meer de 22 euro bestellen)
    Hoe lang is de gemiddelde levertijd? (wil iets pre-orderen waar ik na de release niet nog een kleine 2 weken ofzo op moet wachten)

En ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat je met Wirecard kunt betalen, aangezien ze Mastercard accepteren!?

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Gameplay.co.uk zit volgens mij (99% zeker) in de UK en heb je dus geen douanekosten, levertijd is iets van een week :)

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
  4. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Iemand ervaring met 12game.com? Ik zie dat ze daar de nieuwe Turtle Beach X11 hebben voor een leuke prijs, dus wou die daar graag bestellen, maar ik ken de winkel niet...

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb daar al een paar keer besteld en het is gewoon een prima winkel. :)

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik op dit moment het goedkoopst 2100 Microsoft Points halen, voor de MW2 mappack :D

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Levering van MyMemory was zoek... Na 21 dagen even een mailtje gestuurd. Kreeg net de bevestiging dat ik een nieuw exemplaar 'besteld' had voor €0,00 :) Netjes dus!

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Waar haal ik de goedkoopste Microsoft Points met IDeal en heb ik de code zo goed als meteen binnen?

Veel gestelde vraag overigens, misschien een goede toevoegen voor die startpost?

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met paypal zou ik het wel weten maar met Ideal kom je denk ik niet onder de 22/23 euro uit voor 2100 punten. Het zou wel wat zijn voor de startpost maar de prijzen op veel van die sites, zoals livecodes, veranderen continu.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan mijn PayPal account niet aan girorekening en ik heb nog 4200 punten te goed voor na de e-check, maar ik wil wel als het kan zo snel mogelijk nog die nieuwe maps spelen van Modern Warfare 2 :9.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Storing ofzo (Mag ik hopen :+), sinds gisteren al.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Lekker dan, precies wannneer ik het ook nodig heb natuurlijk 8) Mja bedankt iig.

Even verder zoeken naar een goedkoop adresje voor controllers

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb nog wel een €5 kortingcode van FRS, is geldig tot 4 April en heb er niks aan (Wil pas eind April Red Dead Redemption bestellen). Mocht je hem willen hebben en gebruiken laat het dan weten.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Haha bedankt man, maar die heb ik ook nog liggen :lol: Ook de enigste reden waarom ik daar ging bestellen :b:
    Die van mij is overigens tot 30 april geldig, misschien de jouwe nog's checken.

"De kortingscoupon is geldig tot en met 30 april 2010. Vul deze kortingscoupon in de stap 'besteloverzicht' (stap 2) van het bestelproces in."

Bestel hem nu bij RedCoon denk ik: 32,98 http://www.redcoon.nl/index.php/cmd...20002/Microsoft_XBox_360_Wireless_Controller/

EDIT: Link gefixed

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  17. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    WTF gamehubs 2100 punten zijn uitverkocht iemand andere site waar je via de mail krijgt en met paypal kan betalen i want the neew maps

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die code was toch niet geldig in combinatie met addiscount en/of ANWB korting?

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kan ik ingodsnaam op die achterlijke FRS site een coupon code toevoegen? Ik heb een 5 euro korting kado gekregen van FRS , een code. Waar moet ik die invoeren? Ik kan alleen maar die addiscount code invoeren. En je mag addiscount voor FRS zeker 1x per maand gebruiken?

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Daar dus.

Ik heb btw maar een mailtje gestuurd naar Addiscount met de vraag of het nu een fout is dat FRS niet meer op hun site staat of niet. :+ Aangezien addiscount wel nog op de FRS site staat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina