1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog nooit problemen gehad met TNT hoor

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik had het ook over mezelf :+

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je in het algemeen sprak met ''Te vaak gezeik met die gasten''. :+

Hoor namelijk ook nooit van vrienden dat ze problemen er mee hebben

4. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Is Gazoom een beetje te vertrouwen?

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
  6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kan Gazoom daarnaast ook niet goedkoop noemen dus reden genoeg om te mijden. :+

7. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Zie jij Halo Wars ergens goedkoper? 8)

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Bij mij komt post minstens een dag later en ze hebben twee keer iets kwijtgemaakt wat ik had opgestuurd... Postbode legde shit die niet in de brievenbus paste voor de deur, dat soort geintjes.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, vorige week Woensdag verzonden. Zelf schat ik dat ik zeker wel meer dan 100 pakketjes heb verstuurd/ontvangen en nooit problemen gehad (Paar keer wel flink verneukte pakjes) maar denk dat dit de eerste keer zal zijn dat er iets mis is. Maar goed, ik kom er wel uit met Mediaoffer denk ik, mag ik hopen... :+

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Werkte bij mij ook niet, ook niet na aanmaken van een account. Wel besteld net en meteen een code gekregen... Top!

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Facking tyfus. Heb via Amazon.co.uk iets besteld dat 25 pond zou kosten inclusief verzendkosten. Had ik het berekend en kwam ik op €29 nog wat. Goed, dus via 3VCash een code gehaald voor €30 (En betaal dan €32). En nu komt Amazon na het berekenen van pond naar euro uit op €30.96. Fuuuuu!, order bevestigd ondertussen maar neem aan dat het niet gaat lukken. Is me eerste keer met 3VCash maar wat zal ik nu moeten doen dan, kom fucking 0.96 cent te kort dan.

Mhm, zie net dit:
    Kan ik de aankoop van een 3V prepaid Visa card annuleren?
    U kunt de aankoop van uw 3V prepaid Visa card binnen 14 dagen na de aankoopdatum annuleren, indien deze niet gebruikt is voor transacties. Stuurt u hiervoor een verzoek naar vragen@3vcash.nl of schrijft u naar 3V Benelux B.V. Vaalmuiden 3 1046 BV Amsterdam. U krijgt de volledige waarde van de 3V prepaid Visa card teruggestort, minus de aankooptoeslag. Is de termijn om te annuleren verstreken, dan kunt u uw tegoed terugstorten via de manier die is beschreven bij 'Card tegoed terugstorten'.

Dan maar dat doen als Amazon gaat melden dat ik niet genoeg saldo heb.

Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  12. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd zo met Amazon.
    Je kunt je 3V kaart terugstorten naar je bankrekening, maar dit kost wel €5.
    Gewoon een Neteller account aanmaken, daar heb je een virtuele mastercard _O_

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je rekende dus in euro's af? Je kunt ook gewoon in ponden afrekenen bij amazon.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon betalen als pond, maar omgerekend met de koers van Amazon is het dus 30.96 en heb maar 30. Bestelling maar geannuleerd en email gestuurd naar 3vcash om te vragen of ik mijn volledige bedrag teruggestort kan krijgen.

15. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  16. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gloeiende GVD, bestel ik weer eens een game bij CDWOW, 7-10 dagen levertijd, staat er 2 uur later "BACKORDER" bij m'n bestelling!
    Als je GVD je product niet in huis hebt moet je dat gewoon op de pagina vermelden en me niet eerst 40 euro laten betalen en daar dan lekker 2 weken lang rente over trekken, fucking naaiers.

Dat worden dus weer 213 emailtjes per dag om te melden dat ik het wederom niet mee eens ben. :F:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Join the club ... Ik heb 4 weken geleden bij Zavvi een game besteld. Diezelfde game staat nog steeds op voorraad, maar ik blijf mailtjes krijgen dat ze de game niet binnenkrijgen van hun supplier. Er is dus nog steeds niks verzonden ... 8)

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke game is dat dan? een of andere 'louche' game die jaren geleden uitkwam? :p Dan is het wel te begrijpen.

19. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het me nog goed kan herinneren wacht hij nog op Nier. :9

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog steeds :D
    gelukkig heb ik nog zat om te spelen, dus heel erg is het niet ... :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina