1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik weet toch bijna zeker dat ik vroeger games besteld heb die gewoon in de brievenbus kwamen? Heb wel al zeker een jaar geleden voor het laatst bij Gamehubs besteld.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat kan, heb vaker gehoord dat sommige mensen niet hoefden te tekenen. Ik heb iig al vanaf mijn eerste bestelling moeten tekenen.

    Vond het altijd vreemd om te lezen dat sommige mensen dat niet hoefden te doen. :p
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil wat dingen bij Zavvi bestellen, kan dit alleen met cc?

    Het zijn 3 dvd boxsets, is er nog risico dat de douane ze onderschept als ik ze alle 3 tegelijk bestel?

    En hoe lang duurt het ongeveer voordat je spullen ontvangt van Zavvi?
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja.

    Nee.

    1 tot 2 weken.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja

    Ja, als de 3 boxsets bij elkaar zitten valt dat op en heb je een grotere kans dat ze onderschept worden :)

    2-3 weken
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    fijn als mensen elkaar tegenspreken :) Weet gaizka nog niks. Volgens mij is er bij zavvi WEL kan op douane, omdat het van buiten de EU verstuurt...
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kans is er altijd, in de praktijk heb je bij zavvi nooit douanekosten.
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Arrg heb Blazblue gekocht in Engeland als kado voor kerst voor me broer.

    10 dagen zijn verstreken nog niets binnen zal wel door de kerst drukte komen.

    :mad:
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Of het feit dat er mega veel sneeuw is in Engeland.

    En zavvi verstuurt GAMES boven de grens van BINNEN de EU.

    Dvd's etc niet maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. En ik heb M*A*S*H 1-11, The Shield 1-7 e.d. ook allemaal besteld. Of bij thehut, geen idee. En zavvi/tehehut verstuurd alles apart.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Even iets ontzettends positiefs over CDWOW, aangezien iedereen hier altijd erg negatief is over deze webshop.

    De 21e een cd van Snow Patrol besteld en vandaag kwam hij al binnen. Ik heb dit overigens bijna altijd met CDWOW, dat een product na een week binnen komt. Niks dan lof voor CDWOW dus.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik bestel daar nooit meer, het feit dat er 1x een CD op tijd wordt geleverd maakt het echt geen goede webshop hoor 8).
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik heb er al vaker iets besteld en het product kwam altijd erg snel binnen. Misschien heb ik gewoon geluk?!
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zie net dat NBA 2K11 niet in stock is, hoe lang zou dat dan duren voordat ik hem heb als ik ze bij zavvi bestel (moest je dit weten haha :))?
    Kan gerust wachten want ik heb examens maar voor alle zekerheid/veiligheid zou ik hem wel binnen de maand willen hebben.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Tuurlijk niet, de kwaliteit van een webshop wordt niet bepaald advh hoe vaak het GOED gaat, maar advh hoe vaak het FOUT gaat. Dus goede bestellingen zeggen eigenlijk weinig, zo iets zo gewoon standaard moeten zijn.
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmja, oke. Maar ik had zoiets van: mensen zijn er altijd alleen maar negatief over, terwijl ik er nog nooit problemen mee heb gehad...
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt aan de game maar met zo'n game niet al te lang lijkt me.
    Zou toch ff kijken of die bij thehut (zustersite) of amazon er ook is en/of goedkoper.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Tco wat ik me afvroeg, stel dat je dan op amazon.de een game bestelt is het boekje dan ook automatisch in het Duits?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Automatisch nee maar wel een grote(re) kans. Check vooral de info op de page en de reviews.
    En remember boven de 25 pond gratis verzendkosten.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    CD-WOW is inderdaad geweldig!
    Goedkoop, vaak aanbiedingen, gratis verzenden en (bijna) altijd in één week binnen :)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Grootste nadeel van CDWOW is dat op de site het item in voorraad staat, maar een paar dagen nadat je besteld hebt, het ineens op backorder staat (niet op voorraad dus).

    Heb dat al 3 keer gehad met games (waarvan 2 pre-orders!) dus voor mij geen CDWOW meer.

    Misschien dat het alleen met games is, kan natuurlijk ook.

    Moet wel zeggen dat zodra het dan weer op voorraad is, het dan ook snel binnen is, dat dan weer wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina