1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    shit. Iemand hier ervaring mee?
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, toen ik nier bestelde stond deze op voorraad, maar hij werd maar niet verzonden. Ik kreg 2 a 3 keer per week zo'n mailtje en uiteindelijk is de game 6 weken later verzonden!
    Mijn enige negatieve ervaring met zavvi, verder altijd goed!
     
  3. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak wat besteld op http://www.xlnl.nl.

    Meestal lagere prijzen dan in andere stores en de levertijden waren goed (binnen 2 dagen)

    Wel een aanrader
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Misschien dat een beetje offtopic is, maar zijn er sites waar je redelijk goedkoop Gamecube games kan kopen. Of is marktplaats of ebay daar toch beter voor?
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Op deze site http://www.mariocube.nl/ staan een aantal redelijk goedkope games;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Fuuuu, juist nu 2011 ongelofelijk duur zal zijn qua games. Dan maar een CC aanmaken en shit uit Engeland importeren. :+
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gok dat het dan een soort spaarpunten systeem wordt. Elke game 50 punten of zo en dan 500 punten is 5 euro korting.
     
  8. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ga ik ook wel vanuit ja
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Bulletstorm van Gamehubs nou wel of niet de epic edition? Sommigen zeggen van wel, anderen van niet
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah wat kut van Addiscount zeg, het was maar misschien 4 a 5 euro...maar toch, het zorgde altijd voor een mooie prijsje. Dead Space 2 straks voor 49,95 is nog steeds netjes maar laatste tijd hebben winkels als Saturn en MM ook altijd van die leuke prijsjes in het begin.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Mail er even heen, dan weet je het :)
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Q: Where can we pre-order the "Epic Edition" of Bulletstorm?
    A: Anywhere! For a limited time, all Bulletstorm pre-orders, no matter where you order(ed) from, will be the Epic Edition (Xbox 360) or Limited Edition (PC and PS:cool:!
     
  13. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    maak daar maar 50 euro korting van, 10 games kopen voor 5 euro is een beetje overdreven he :p
     
  14. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze gaan je niet in een keer 50 euro korting geven lijkt mij..
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga jij maar eens kijken hoeveel sites en winkels zo'n systeem hebben.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik gok 't erop dat ik de epic editie heb, en anders is 38 euro nog altijd goedkoper dan wat ik ervoor zou betalen in de media markt :) Vind 't wel best..

    Dat ik hier postte komt omdat iemand op gamehubs postte dat het geen epic editie was maar das denk ik onzin
     
  17. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    WTF! ik heb vorige week maandag(27-12-2010) BFBC2 besteld bij Wehkamp, en direct betaald. Er stond toen een levertijd van een week. Nu stuurde ik afgelopen maandag een mailtje waar die bleef en nu is de levertijd ineens verandert naar 4 weken. Hoe kan dat?(een restock kan toch nooit 5 weken duren?) en mag dat eigenlijk wel?
     
  18. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ja dat mag gewoon. staat in de voorwaarden. ik zou m gewoon cancellen en ergens anders bestellen
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha Wehkamp, wat een schijtwinkel is het ook :emo: Had iets van twee jaar geleden hetzelfde probleem met GH Aerosmith, uiteindelijk twee maanden op zitten wachten en toen werd 'ie gecancelled.
     
  20. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha! ik wist niet dat het zo met deze winkel gesteld was. Ik stuurde dus maandag een berichtje naar de klantenservice, waarbij me werd verzekert dat ze binnen een werkdag een antwoord zouden geven. Kreeg ik anderhalf uur later een geautomatiseerd berichtje met een copypasta van de 'veelgestelde vragen'.:emo: Met de vraag of ik, mocht hiermee de vraag nog niet beantwoord zijn een reactie sturen op die email. Sindsdien niets meer van gehoord. :emo: wat een grafservice daar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina