1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb er drie keer besteld, maar wel met PayPal en heb nooit zo'n mail gehad. Ik denk dus dat het wel gewoon zuivere koffie is ;).

Ik kan mijn girorekening maar niet koppelen bij PayPal :mad:. Kan niet eens vinden waar het zou moeten :confused:. Dit is best wel kut, want alles wat je besteld kost weer een week extra voordat de betaling rond is. Kan iemand me dus even vertellen en/of laten zien waar en hoe dat nou moet?O-)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    inloggen> Profiel >Bankrekening toevoegen of verwijderen

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat je de topictitles van de bazar na 3 pogingen nog steeds niet doorhebt kan gebeuren maar google hoor je toch wel te beheersen :+

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Maar dat heb ik al al :9. Mijn huidige rekening staat er al op, mijn status is al gecontroleerd en om die rekening toe te voegen heb ik precies gedaan wat er toen al stond, alleen was het toen nog niet bewust om te koppelen, gewoon om een account aan te maken.

En die topictitel is m'n ma d'r schuld!:+ Ze liep te zeuren dat m'n eten koud werd en ik niks zou krijgen als ik niet meteen kwam :9.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat heb je al? wat staat er bij je status dan?

profiel>meer opties>bankrekeningen

Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    En bij profiel staat er dat ik gecontroleerd ben.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bij mij precies tzelfde :/ je zou denken dat er dan ergens een optie moet zijn om aan te geven dat ze rechtstreeks van je bankrekening af mogen schrijven maar kan t nergens vinden

ik hoef nooit te wachten, paypal schiet t altijd voor en haalt t dan van mn bankrekening

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Njah, altijd als ik ergens met PayPal wil betalen dan is er wel de mogelijkheid om ergens een directe betaling aan te vinken, maar dat bolletje is dan altijd grijs bij mij en dus niet aan te vinken, snappie?:9

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja maar ik hoef dat niet eens per betaling te doen, gaat gewoon automatisch. Denk dat je ze maar even moet mailen ofzo want ik kan nergens in mijn profiel een optie vinden om dat aan te passen

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Raar! Ik bel morgen wel even op :{.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Heb gisteren iets gekocht bij g2play.net. Vooral een site voor steam downloads en dergelijke, maar ze hebben ook Live codes en (P). Ik had mijn code met 8 uur binnen. Ze zijn redelijk goedkoop en voor sommigen misschien best interresant omdat ze ook US punten verkopen.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Afrader, key doorverkopers.
    En wat slechte verhalen over niet werkende keys daarnaast.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bijna 20 dagen na verzending bij cd-wow, kan ik eindelijk eens mailen. Ik was juist één van de weinige hier die nog positief was over de site maar dit was ook mijn laatste keer, helaas =(

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mijn vinyl plaat was ook kwijt geraakt bij CDWOW, wel netjes zonder gezeik een nieuwe gekregen. Die nieuwe kwam een week later, in de avond met een of andere gozer in normale kleding in een gezinsauto. 8)

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft niets met cd-wow te maken :p Die versturen vanuit zwitserland ofzo. Kan een TNT medewerker zijn, komt hier ook wel eens in een gewone auto, zonder werkkleding.

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Super service van Zavvi! Na een weekje mijn dingetjes al binnen! Heb het wel eens anders gezien van dingen die uit de UK moeten komen.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zavvi is ook mijn favo online shop. Goede prijzen, nette service, nette levertijden.... :thumbs:

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Die van mij werkten gewoon prima hoor!:eek:

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat slechte verhalen. En dan nog tis gewoon illegale handel ondersteunen.

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Daar wist ik verder niks van. Ga nu ook niet meer mijn codes weigeren ofzo, ik onthoud het wel voor de volgende keer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina