1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je googled op enkel de naam dan kom je inderdaad alleen maar terecht bij fora die aangeven dat het, logischerwijs, illegale codes zijn. Niet te hopen voor je dat het gevolgen heeft, aangezien spellen vaak ook niet meer speelbaar zijn omdat ze gebanned worden door de gebruikte code van hen (op de PC). Geen idee hoe MS met dat soort zaken omgaat.
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Kuuuut. Ik heb er dus een PC game gekocht (World of Warcraft). Er werd niks aangegeven toen ik de codes aan een account koppelde, dus ik hoop dat alles goed is...
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Er schijnen wel meer van die dingen voor te komen.. het is allemaal illegale bende. Je hoort inderdaad verhalen van mensen die een MW2 key kopen en dat na een paar weken hun Steam account is gebanned omdat ze een blacklisted key hebben gekocht. Eigen schuld :+
     
  4. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een €5,- kortingsbon voor de FRS, heeft er iemand eentje over?
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Het lijkt erop dat de cd-keys daar wel echt zijn, maar Steam vindt dat het illegaal is en als ze erachter komen dat je je key van G2PLAY hebt, dan wordt die key gebanned ofzo.
    Blizzard raad af om daar World of Warcraft te kopen, omdat het zou kunnen zijn dat ze een gebruikte sturen enzo, maar banned geen account die hun keys daar vandaan hebben.
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het hier kwijt moet.Maar ik ben van plan om een keer Just Cause 2 goedkoop te kopen via budgetgaming.nl maar daar zie ik hem het goedkoopst bij Gamehubs.com is dat een nederlandse winkel?of een buitenlandse?omdat ik wel Euro's zie staan?
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij Mediaoffer heb je hem met Addiscount voor €38. €3 duurder dan GH, kan je hem beter daar bestellen, dan heb je hem Maandag/Dinsdag binnen als je vandaag besteld.
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is wel gewoon een nederlandse winkel?En wat is Addiscount?:eek:
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kom op zeg, niet zo lui zijn. :{
    Met een paar klikjes kun je alles opzoeken.

    mediaoffer.nl, hint 1.

    Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

    Mediaoffer V.O.F.
    Scheltemalaan 91, 3817 KT, te Amersfoort.
    Telefoonnummer: +31 (0)33 887 05 42 tijdens kantooruren.
    E-mailadres: info@mediaoffer.nl
    KvK-nummer: 32142900
    BTW-identificatienummer: NL8201.29.550.B01

    hint 2.

    http://www.mediaoffer.nl/faq_mediaoffer

    hint 3.

    Via www.mediaoffer.nl ga je naar https://www.addiscount.com/default.aspx

    En daar staat het direct op de pagina uitgelegd in 3 zinnen.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    En om nog maar even toe te voegen: Het is een van de beste shops op dit moment qua service!

    Alleen maar goede ervaringen met Mediaoffer :). *En je krijgt zelfs geld terug als je preorder games goedkoper worden*
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vrouwen...=(

    :+

    Maar idd, je kunt m beter bij Mediaoffer bestellen, is dan wel 3 euro duurder, maar dan heb je m als je m maandag besteld wel al meteen dinsdag binnen, in tegenstelling tot GameHubs waar je er zo'n 10 dagen (als t niet langer is) op moet wachten!
     
  13. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx eens moet de eerste keer zijn om er iets te kopen:9
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat een schijtsite dat addiscount.
    Ik dacht, ik kijk straks even verder maar dan ben je dus je geld kwijt. :x

    Ik betaal voortaan wel een paar euro extra, dit soort onzin is echt niks voor mij, wat een oplichterij. :{
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat is er oplichterij aan? Enigste wat jij moet doen is de vraag goed beantwoorden waardoor jij voor dat stukje een bedrag krijgt. Die vragen zijn zo simpel als de pest, je hoeft ze niet eens te zien, zolang je het maar hoort en anders herspoel je dat filmpje. Je bent hooguit even 7 minuten bezig voor €7 korting, dat is niks.
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik wilde dus even stoppen, sloot de site af en dacht later verder te kunnen gaan. Dan ben je dus alles kwijt en kun je weer opnieuw beginnen. Dat is er ruk aan en mij de 7 euro aan ergernis niet waard. =(
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Even stoppen, in die paar minuten kan je wel ff die site bekijken en je order afmaken toch :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.084
    Oplichterij :emo:, voor 7 minuten heb je 7 euro, vind ik toch best netjes.
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Het is mij teveel moeite, helemaal als je tegoed niet wordt opgeslagen. Je moet dus elke keer alels in 1x afkijken.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    :'-(

    Ontopic:
    Hoelang duurt het tegenwoordig bij Gamehubs?
    Lang geleden dat ik er wat besteld heb. Maar het is nu iig één week onderweg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina