1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zie het maar zo je heb nu weer 3 jaar garantie, en tegen die tijd komen ze wel met wat nieuws die hopelijk net zo robuust is als de Xbox1 :p

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat dan ? Ik ga hem vanavond ook maar bestellen, ben al een tijdje op zoek naar een elite en 200 euro is echt een koopje. Het zal wel een verouderd model zijn, maarja voor dat geld.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand ervaring met Castle Games?
    Aangezien ik daar een pre-order goedkoop heb gezien, maar er staat 'richtprijs' bij. Ik heb geen zin dat ze vlak voor de release de prijs omhoog gooien. :+

Het staat wel bij iedere pre-order, maar het is zo goedkoop dat ik bang ben dat ze me gaan 'oplichten'... :9

Dusse...

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja daar had ik al gekeken, maar het gaat me meer om het 'richtprijs' gedeelte. :+ Ik heb geen zin dat ze 2 dagen voor de release me opeens bij laten betalen.

Beatles. ;) Ik heb het iig nog niet goedkoper gezien.
    http://www.castlegames.nl/Consoles/xbox_360/2935

6. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een keer besteld goeie shop volgende da binnen,maar preorder prijzen weet ik het niet.

7. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is dus duurder en ik kan het niet bestellen. ;)

Ik heb het 'risico' maar genomen. Overal staat richtprijs bij, dus het zal wel gewoon een standaard zinnetje zijn. Hoop ik. :+

9. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    40 pond = 46,30 euro en geen verzendkosten ;)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie dat ze de prijs al hebben verhoogd bij Castle Games. 8)
    Ik betaalde (en ik hoop dat dit zo blijft) €39,50 incl verzenden. Inmiddels is het niet meer goedkoper nee. :9

11. ON 360

ON 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Play -Asia / HALO:eek:DST

ik loop al tijdje te zoeken naar goedkope pre-order voor Halo:eek:DST. bij gamehubs hebben ze hem nog steeds niet waar ik meestal bestel dus gekeken bij Play-Asia.

Echter snap ik daar niet hoe het zit welke versie is de regio vrije versie? De Asia/japanse / of amerikaanse? Verschild ook nogal in prijs.

BVD

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Bij Halo3 is/was de Asia versie regiovrij (en ook de goedkoopste bij Play-Asia). Ik gok dus dat dat bij ODST weer zo is..

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Slim om nu Street Figher IV te bestellen bij cdwow? Ik zie hem in de aanbieding voor 23,49. Ik lees net op budgetgaming dat er toch regelmatig problemen zijn, en dat pakketjes opeens vanuit andere landen worden verstuurt... Ik heb geen zin in gezeik. Dus gewoon kopen bij Cdwow of is het slimmer om te wachten tot hij ooit nog ergens anders in de aanbieding is?
    (Ik zag bijvoorbeeld ook staan dat ze wel eens NTSC versies sturen :\)

Laatst bewerkt: 19 jul 2009
  14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Koop de special edition voor 30 euro zou ik zeggen. Kwam em vandeweek nog tegen, weet zo niet welke winkel. Thehut, mymemory of Zavi.

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  16. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net bij Gamehubs dat ze ook Used games verkopen,dat is nieuw voor mij.

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks _O_ Toch maar even gewacht...
    Ik heb buiten Play.com geen ervaring met het bestellen in het buitenland. Die special edition, is een grotere doos gok ik zo aan het plaatje te zien. Nu had ik 3 vragen:
    1. Ik zie free delivery, maar dit geldt ook voor Nederland lijkt me?
    2. Ik neem aan dat alles PAL is vanwege .co.uk?
    3. Kan je ook betalen via overmaken (Ik zie het niet staan, maar misschien zie ik het over het hoofd)
    4. Het wordt gewoon vanaf binnen de EU gestuurt? (Aangezien het bij bvb Play.com niet het geval is).
    5. Dan nog een klein vraagje over gamehubs.com, zijn de doosjes wel gewoon Engels?
    bvd
    Edit: Jezus, 90% van de games zijn uitverkocht op Gamehubs.. Ik neem aan dat zo ook regelmatig restocken?

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jup!

Allemaal uitverkocht :p.

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    3 vragen? :+
    1. Bij sommige sites staat Free Delivery Worldwide, en bij andere sites is het alleen van toepassing in het land waar de shop vandaan komt. Dat verschil staat meestal wel duidelijk aangegeven.
    2. Ja alles is PAL in UK shops. Bij gamehubs is het altijd speelbaar op een PAL apparaat, maar kan het ook een regiovrije NTSC-J versie zijn.
    3. Bij buitenlandse sites wordt veel gebruik gemaakt van creditcard. Bij sommige sites kan je ook betalen met PayPal, wat sowieso wel een aanrader is te gebruiken en nog makkelijk is ook. Bij o.a. Gamehubs.com, Play-Asia.com en MyMemory.co.uk kan je betalen met PayPal.
    4. Over welke site gaat het? Gamehubs zit in Maleisië, Play-Asia in China, en van de UK shops weet ik alleen dat Play.com verstuurd vanaf de Kanaaleilanden.
    5. De doosjes zijn meestal wel engels ja, maar soms ook half engels, half chinees ofzo :+

Restocken bij gamehubs is regelmatig ja, maar als je bent geregistreerd voor de nieuwsbrief krijg je vanzelf bericht erover :)

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand die site waar je goedkoop MSP kon kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina