1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mensen ervaringen met www.yourgamezone.nl? Ik wil daar MotoGP08 bestellen, maar ik heb geen idee of het betrouwbaar is. Ik heb wat gezocht, maar niets gevonden. Iemand :)?

Ah, op budgetgaming hoor ik alleen maar goede dingen. Dat kan ik dus veilig bestellen :)

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  2. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
  3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is ''livecodes.nl'' betrouwbaar?

4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ja daar haal ik altijd mijn punten. Metteen na betaling krijg je scherm met je code!

Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Betrouwbaar ja, duur ja.

Bij zavvi.co.uk zijn ze nu heel goedkoop. Nog goedkoper dan bij gamehubs.com
    18 euro nog iets omgerekend voor 2100.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vergeet er niet bij te zetten dat je 1 a 2 weken moet wachten als je het bij zavvi besteld. Bij GH krijg je et binnen 24 uur naar je mail gestuurd.

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik MW2 bij GH bijv. pre-order heb je um dan ook op de release dag thuis liggen of hoe zit dat?

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij word hij pas op de releasedag of later verstuurd, duurt ongeveer een week voordat je hem binnen hebt. :)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nee, soms verzenden het spel een paar dagen ervoor maar je moet meestal een paar dagen wachten!

10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan haal ik um wel in de winkel;)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bij welke Nederlandse game-webshops kan je betalen via acceptgiro, maar dan krijg je hem pas tegelijkertijd met je bestelling. Zover ik weet is Bol er een, zijn er nog andere?

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    bij 12game.com kan dat sinds kort en bij Free Record Shop kan dat ook en oh ja ook bij Bart smit

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat is niet achteraf betalen. Bij de FRS iig niet.
    Ik had daar DJ Hero gereserveerd voor eind oktober, en nu krijg ik net een mailtje met de acceptgiro of ik aub binnen 14 dagen wil betalen.

Wat is dan nog het nu van een acceptgiro? 8)

edit: 12game werkt ook zo:

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Dan is denk ik Bol.com wel het beste dan want daar krijg je idd pas nadat je het product hebt gekregen pas de acceptgiro.

Maar ja, aan de andere kant, als je weet dat je een spel gaat reserveren die pas over een aantal maanden uitkomt waarom zou je dan uberhaubt het met een acceptgiro willen betalen, nu kan je er nog geld voor apart leggen. Kijk mocht je geen geld hebben op dit moment en je besteld een spel die nu ook al uit is, ja dan is acceptgiro een leuk iets

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    En bij Bart Smit kan ik niet preorderen. Beter komt Bol dus ook met de White Edition van AC2. :mad:

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik heb in Juni die Black Edition 2x besteld bij Bol.com:9, 1x voor mezelf en 1x voor een maat van me

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan je makkelijk 800 punten kopen? Niet bij Gamecard.nu, daar is er geen meer op voorraad. Ik moet hem op mail krijgen.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik raad toch aan om 2100 te kopen bij gamehubs, zavvi.co.uk, mymemory.co.uk, liveacties.nl of ergens anders.
    Dan ben je voor 2100 zo'n 18-20 euro kwijt i.p.v. 12 euro voor 800 punten. Die worden niet op al te veel plekken verkocht.
    Niet iedereen koopt evenveel games natuurlijk maar punten blijven altijd geldig.
    Tis maar een suggestie.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kortingscode bij GCshop.nl mocht iemand daar wat bestellen: 63YK-QKMU-QU57-TNYZ. Haalt er €1,50 van af! :+ Meld het even hier mocht je het gebruikt hebben, anders proberen andere mensen het misschien voor niks.

20. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: ik heb me ingeschreven bij Wirecard en mijn bankrekening aan mijn account gekoppeld. Heb vorige week wat geld overgeschreven naar mijn Wirecard rekening en maandag stond het er op. Toen ik zag dat het geld daadwerkelijk op mijn Wirecard rekening stond, zag ik dat niet het totale bedrag beschikbaar was omdat er een bepaald percentage van het overgeboekte bedrag onder 'gereserveerd' viel.
    Ik neem aan dat dit bedrag straks ook beschikbaar komt? Ze kunnen toch niet zomaar extra kosten in rekening brengen, naast de 1 euro transactiekosten (wat ook al erg vaag in hun voorwaarden wordt vermeld)?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina