[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Fuck die WireCard ook maar, veel te veel moeite elke keer, haal wel een echte creditcard. Omdat ik student ben kost me dat maar €3,40 per kwartaal bij de Rabobank. Daarbij kan ik een creditcard deze zomer wel gebruiken met al die tolwegen in Frankrijk :+

2. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zou mijn vraag nog kunnen beantwoorden? :p

Ik wilde het een keer proberen maar zoals het nu gaat, vind ik het maar niks. Wat een onnodig lang gedoe allemaal. Met een 'gewone' credit card kun je tenminste direct betalen.
    Dit is denk ik de eerste en tegelijk laatste keer dat ik het gebruik.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Mediamarkt kan je ook een credit card halen voor 4,99 per jaar ofzo. Weet niet of het wat is ? Ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een credit card met een leuk welkomst cadeautje, bij de MM krijg je een bon van 20 euro O-)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Vraagje over Gamehubs. Als je daar MS points besteld, wordt de code dan naar je toe gestuurd via mail?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, binnen 24 uur.

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je kan ook via livecodes.nl kopen. via ideal zie gelijk je code na betaling.

Via paypal had ik hem in 30 minuten gemaild gekregen.

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik heb net via ebay besteld. net een e-mail gekregen over mn nummer fsow, dus ik verwacht straks de punten te hebben. de aanbieder was PlaySmarty Store, iemand die ook al eens daar punten heeft gekocht?

Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe duur heb je ze daar gekocht? Ik zie ze bij die verkoper alleen voor 22.20 staan. Wat altijd nog ruim 2 euro duurder is dan bij Gamehubs.

Had ik die bestelling bij mymem maar gelijk allemaal apart gedaan. :'-(
    Toen had ik geannuleerd en waren ze gelijk 2 pond duurder...
    Heb nu 3 keer 2100 bij zavvi gekocht. 18 euro nog wat.

Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    €40,25 voor 4200 punten

10. El Salvador

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij Play.com iets koopt, worden er dan extra kosten (bijv administratiekosten) in rekening gebracht voor het gebruik van de creditcard of betaal je daadwerkelijk het bedrag dat op hun website vermeld staat?

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat er op de site staat betaal je dus geen extra kosten.

12. El Salvador

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankjewel. Dan heb ik nu de volgende vraag. Het spel kost 12.99 euro en ik heb precies 13 euro op mijn Wirecard rekening gezet. Na de bestelling stond er ineens dat er 1.77 euro gereserveerd was en dat slechts 11.23 euro beschikbaar was waarna ik een mailtje van ze kreeg waarin stond dat mijn kaart geweigerd is. Play.com heeft dus ongeveer 13% van het bedrag 'gereserveerd' en zegt vervolgens dat de bestelling niet door kan gaan wegens weigering van de kaart terwijl ik er gewoon genoeg op heb staan.

Hoe zit dit precies? Ik wilde vorige week het spel al bestellen en nu is het nog steeds niet goedgekeurd. Begin er wel moe van te worden zeg.

13. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat wat gereserveerd is transactiekosten?

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je altijd 1 euro meer overmaken dan dat het spel kost. Dus 13.99.
    Daar verdiend Wirecard geld mee, ze doen het niet gratis natuurlijk.

Even goed uitzoeken hoe het precies zit dus.

15. El Salvador

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik. Ik zei dat ik juist precies 13 euro op mijn rekenig had staan, dus dat is al na aftrek van die kosten.

Verder heb ik zowat alle informatie op Wirecard/Play.com al doorgelezen en ik kon nergens zien dat er nog extra transactiekosten in rekening worden gebracht, dus ik ging ervan uit dat wanneer ik 13 euro op mijn Wirecard rekening had staan, ik ook gewoon iets voor 13 euro kon kopen. Blijkbaar niet dus. Gereserveerd betekent ook niet dat het geld kwijt en zomaar van het bedrag wordt afgetrokken. Maar Play.com geeft dus wel aan dat de kaart niet wordt geaccepteerd. Beetje raar dus.

Heeft niemand anders eens een keer met Wirecard iets gekocht van Play.com?

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heeft iemand een idee hoe gamehubs werkt met die overnight shipping fee (€7,-) en meerdere games, dus is dit eenmalig bij 2 games die verschillende releasedates hebben?
    En heeft iemand ervaring met het preorderen van 2 games die op verschillende dagen uitkomen?
    Worden deze gewoon appart verstuurd (ruim 2 weken verschil tussen de releasedates) of tegelijk?

Edit:

Volgens de FAQ van gamehubs worden ze op verschillende datums verstuurd, maar ik wil het liever even van iemand hier horen :p

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Worden apart verstuurd, en dan betaal je maar een keer €7, volgens mij.

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waar kun je het goedkoopst een draadloze headset kopen?

Ik ben er naar op zoek omdat ik die gene die ik heb na 1/2 dagen al weeeer leeg is...

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Heb je het over die wireless headset van Microsoft? Als je hem gewoon weer direct inplugged aan de lader nadat je hem hebt gebruikt kom je ook niet in de situatie dat die leeg is.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik heb het over de originele headset van microsoft.

Maar ik plug hem er niet direct in nadat ik hem heb gebruikt, omdat dat slechter is voor de batterij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina