1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    De keren dat ik UPS gebruikt heb waren hell, dus ik raad dat zelfs m'n grootste vijand af.

2. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Memory.co.uk is ook een goede site. Heb daar al meerdere games goedkoop gekocht. Alleen kan de verzendtijd soms wat langer duren. Naar mijn ervaring waren ze allemaal tussen 5 en 7 dagen, meestal de 6de of 7de dag :D

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Hallo stadsgenoot ;)
    Ik heb al veel games gekocht bij gamehubs en dat is me nog nooit gebeurd nee.

Je weet dat je wel ff moet checken of de game die je wilt kopen, daadwerklijk op een PAL-console gespeeld kan worden?
    Hier zie je een groen vinkje bij PAL staan en dan is die dus geschikt

http://www.gamehubs.com/XBOX360/dirt-2.html

Ook moet je niet een boel games in 1 keer bestellen, want dan heb je kans dat de douane het onderschept. Je mag namelijk eigenlijk niet boven de 22 euro uit komen. maar als je er gewoon 1 of 2 per keer besteld is de kans zeer zeer klein. De prijzen zijn toch incl verzending dus wat maakt het uit?

Het is mij nog nooit gebeurd dat ik btw moest bijbetalen.

Let ook op de xbox live aanbiedingen. Hier kost het meestal ongeveer 35 euro (jawel!) en je krijgt de code via je email binnen na 2 werkdagen. Werkt perfect.

http://www.gamehubs.com/C/Game Accessories/XBOX 360

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb hetzelfde besteld daar. Kwam eergisteren binnen. Vanaf het moment dat ik de bestelling plaatste duurde het 19 dagen voordat ik hem binnen had en dat vind ik nogal lang, dus ik was niet geheel tevreden.

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Check. Ik zal wel posten als ik hem binnen heb. 19 dagen is vrij lang ja, maar in dit geval doe ik het voor het 'koopje' (en is tijd niet zo van belang) en betreft het niet een 'new release' (die laatste wil je meestal snel hebben, zoals nu IL2BirdsOfPrey, Dirt2 of OFPDragonRising)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit heb ik tot nu toe allemaal besteld bij Gamehubs. (vandaag komt er misschien weer wat bij. :9)

En tot nu toe was iedere game in het Engels. De handleiding ook.
    Ze zullen daar geen games verkopen die alleen de Japanse taal hebben. GH weet wie bij hun besteld. ;)

Wat je wel soms hebt is dat op het doosje wat Japans gebrabbel staat, zoals bij Fable II en Gears of War 2.
    [​IMG][​IMG]

7. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Gegroet stadsgenoot! Goed om te horen dat de spellen ook in Amersfoort goed aankomen!:cool:

Mwah, ik ga die site vooral gebruiken voor het pre-orderen, dus meerdere spellen tegelijk bestellen is niet zo'n probleem. Tenzij er natuurlijk 4 spelen op de zelfde datum worden gereleased, maar dat komt nooit voor!

Ach ja, voor die prijzen kan ik prima leven met dat 'Japans gebrabbel'.:) Als het spel maar in het Engels is, vind ik het allemaal best! Dat zijn trouwens heel wat bestellingen! Nooit last gehad van de douane?

Nog een laatste vraagje voordat ik mijn bestelling ga plaatsen: Als ik via Registered Mail laat bezorgen, door welk bedrijf word het dan aan mijn deur gebracht? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als ik niet thuis ben? Ik weet dat TNT het bij de buren bezorgt als er niemand thuis is, of ze komen de volgende dag terug. Maar hoe zit dat met een pakketje uit het buitenland?

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, bij Gamehubs nog nooit last gehad van de douane. :)

Het wordt bij mij gewoon door TNT geleverd. Mocht je niet thuis zijn dan komen ze de volgende dag terug aangezien het aangetekend is.

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gamehubs heeft de prijs even omhoog gegooid van Dirt 2 naar 42 euro.:mad:,
    gelukkig had ik hem al gepreorderd voor 33 euro.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    What the hell betekend deze status?

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Clearance (in-/uitklaring) heeft met Douane te maken, dus ik weet niet wat je besteld hebt en voor hoeveel...

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    70 dollar bij gamestop ;)

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, $70.00 is zo'n €50,00 dus grote kans dat je moet betalen. Ik schat zo'n €20,00 extra aangezien de inklaringskosten al €12,50 bedragen. ;)

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Huh maar je moet toch alleen 19% invoerrechten betalen? Dat is 10 euro...

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een kleine vraagje over bol.com.
    In de startpost staat dat als je voor 17.00, op een werkdag besteld, dat ie de volgende dag al binnen is. Op bol.com zelf staat dat als je voor 21.00 besteld op een werkdag, dat je hem dan ook de volgende dag binnenkrijgt.

Ik heb nou een spel bij bol.com tussen 20-20.45 besteld, en ik vraag me dus nu eigenlijk af of ik het morgen dan binnen heb? Oo

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt plus inklaringskosten. ;) De ambtenaartjes moeten voor dat *kuch* harde werken ook betaald worden. :+

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Krijgen die hufters mijn geld? :mad:

Dus dat is ongeveer 20 euro? En daarbij houden ze dat pakketje ook nog weet ik hoe lang daar 8)

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, ik moest vorige keer maar liefst €31,50 extra betalen waarvan €12,50 inklaringskosten en ja je betaald ook nog 's voor vertraging. |:-

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je betaalt natuurlijk ook een boete, anders zou iedereen alles gaan invoeren ;)

Ik heb het nog nooit gehad, maar ik zou bijvoorbeeld het Beatles instrumentenpack niet doen (grote doos), maar wel 1 of 2 games want die gaan gewoon in zo'n bubbeltjes-enveloppe.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Boete? Je betaald gewoon 19% BTW en inklaringskosten (kosten verschillen) als je over het max. invoerbedrag zit. Alle producten die hier in de Nederlandse winkels liggen, bijv. uit China zijn ook ingevoerd en daar moet het ook gewoon over betaald worden. Daar betaal jij dan ook weer aan mee als je het koopt. :)

Een boete krijg je pas als je het niet opgeeft, want dan heb je er geen Belasting over betaald en ben je strafbaar! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina