1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Lijkt me wel dus...
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    OK mooi, tnx :D
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is wel erg lang!:eek: Hoe lang zeggen dat je moet wachten voordat ze gaan kijken wat ze kunnen doen?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Beter. :cool:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    He kut, ik wil ook zo een mail. :+
    De 360 had ik voor mijn zus besteld, maar ik wil meeprofiteren van de games. :p
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb dezelfde mail. Maar zoals ik ook zei in het Koopjestopic, ik hoop wel dat die tweede controller er nog wel gewoon bijzit. :)

    En zit er eigenlijk standaard een Batterypack in zo'n pakket, of moet ik nou weer een zwarte los kopen?
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die bij een Play & Charge kit zit? Die zal je dan los moeten kopen, of een witte gebruiken natuurlijk als je die hebt liggen 8)
     
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die mail ook gekregen. Ben idd ook wel benieuwd naar de tweede controller, want daar deed ik het toch ook wel een klein beetje voor. Wel beter dat Pure er bij zit. Die wilde ik toch al eens gaan kopen. Kung fu Panda en Indiana Jones kon ik al spelen bij mijn huisgenoot, dus als de tweede controller er nog gewoon bij zit is dit alleen maar dikke beter voor mij. Staat er bij jullie op jullie bestellijst (van toen er nog die andere 2 spellen bij zaten) wel bij dat er een tweede controller bij zat? Toen ik de xbox bestelde stond het wel in de beschrijving, maar niet op mijn rekening..
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    He kut, ik krijg wel gewoon het Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones pakket (had beide spellen al).. kan er donder op zeggen dat de elite die er bij zit ook een oudere is :+
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoop eigenlijk ook wel dat ik er een krijg met de Jasper Chipset, ik deed het ook wel een beetje om van die stofzuiger naast m'n tv af te zijn.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Pakketten worden vandaag/morgen verzonden volgens iemand die Eplaza heeft gebeld at Budgetgaming. Fiiii, dacht dat ik hem vandaag al kon ontvangen. Extra controller zit erbij.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb ze gister voor de tweede keer gemaild, zeggen dat ik nog tot eind van deze week moet wachten, daarna gaan ze op onderzoek uit....is dus echt laatste keer dat ik bij hun besteld heb! Kan wel mooi zijn dat de games maar 34 euro zijn, maar dan betaal ik toch liever 13 euro meer zodat ik m op de dag van de release in huis heb!
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook sinds kort heb bij gamehubs is dat mijn paypal betaling als e-checks worden overgeschreven. Dus als ik dan punten/live wil halen (waar ik gamehubs juist voor gebruik). Duurt dat verdomme een week voordat die punten in me mailbox zitten door zo'n e-check. Heeft iemand hier een manier om me paypal account weer terug te zetten naar instant pay? Of iets dergelijks.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik verwacht em vandaag :cool:
    Dan moet je eigenlijk nooit meer wat via internet bestellen. :+ Het is namelijk TNT schuld, niet Gamehubs.
    En als je TNT wilt vermijden... tsja...dat wordt lastig. :p
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar jij hebt die met Kung Fu Pinda en Indy toch? Die zijn al verzonden inderdaad.
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Whoa, dat is niet goed ouwe. Ik heb hem al bijna 2 week binnen, uitgespeeld en geruild! Zelfs als hij bij de douane ligt, duurt het niet zo lang!

    Niet stiekem afgeleverd bij de buren die ook een XBox hebben ofzo?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah ok. Daar gaat wel mijn laatste hoop dat ik die andere bundel krijg. ;)
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    :'-(

    Kan trouwens niet bij buren afgeleverd worden, want ik moet ervoor tekenen...
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Elite voor mijn zus is binnen. :9

    En mijn bestelling van Axelmusic ook! :) 6 dagen onderweg geweest; ga er dus zeker vaker bestellen
    [​IMG]
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Extra controller binnen gehad? Zo niet, dan moet je ze even bellen, je hebt er recht op. En hoe was de staat van de doos?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina