1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  2. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe snel levert die dude van ebay die 12 maanden abbo? En levert 'ie uberhaupt wel :p?

Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  4. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
  5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat jullie je nog zo druk maken om eBay?? Die site bestaat inmiddels al jaaaaren en is echt wel te vertrouwen :)! Ik koop mijn punten en live alleen maar via eBay zelfs, aangezien je daar toch altijd het goedkoopst uit bent, en de codes het snelst binnen hebt!

@AntraXxX, je email is aan je eBay account gekoppeld (als t goed is), dus daar sturen ze de codes naar!

@Cybermaxxx, meeste codes worden binnen een paar minuten verstuurd, mits je overdag en doordeweeks besteld, 's avonds en ik t weekend kan t wat langer duren!

EDIT: die snelle levering is natuurlijk wel alleen als je je PayPal account aan je bankrekening gekoppeld hebt en ingesteld hebt op directe overschrijving (dus niet eCheck of iets anders), zodat de koper je geld meteen binnen heeft op zijn Paypal!

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    8) Het gaat toch niet erom dat we eBay moeten vertrouwen. Het gaat om de gebruikers van eBay.
    Je doet alsof eBay zelf een winkel is :+

Maar ja, ik heb nu een gebruiker gevonden die ik vertrouw. Link opgeslagen, en volgende keer bestel ik gewoon weer daar. :9

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja de directe overdracht via PayPay was al voltooid, net kreeg ik een mailtje (van de verkoper) dat ze niet alle gegevens hadden dus ik moest even naar hun site gaan en daar m'n emailadres invullen.

Nu maar ff afwachten wanneer ik de code via de mail binnen krijg.

8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik heb 9 december bij GH MW2 besteld maar nog steeds niet binnen. Zal wel met de kerstdrukte te maken hebben hoop ik? Of meer mensen last van niet bezorgde games de laatste tijd?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb ik ook een keer gehad, je krijgt gewoon een nieuwe als je even een mailtje stuurt. Was in mijn geval ook een typfout

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Reken daar maar op ja. :)

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Je hebt gelijk, maar je snapte heus wel wat ik bedoelde ;)! En je kunt wel een verkoper opslaan, maar misschien is er de volgende keer wel weer iemand goedkoper :+!

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zoveel zal het qua prijs niet schelen. Ik houd het liever bij de mensen/verkopers die ik ken. Hoef ik me de volgende keer niet opnieuw druk te maken over de betrouwbaarheid. :+

13. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Even een vraagje, ik denk dat het al eerder vermeld is, maar kan ik ook met iemand anders zijn/haar PU card van die korting op freerecordshop.nl gebruik maken?
    Ik dacht dat ik dat ergens had vernomen namelijk.

14. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Beetje late reactie maar toch.
    Kreeg gewoon mail van xbox dat als je voor 31 december je abo verlengt dan krijg je 2 maanden gratis.

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    * Actie loopt van 18:00, 18 december 2009 tot 18:00, 31 december 2009. Alleen beschikbaar voor bestaande Xbox LIVE Silver leden als zij upgraden naar een jaarlidmaatschap voor €59,99 via hun Xbox console. Het jaarlidmaatschap wordt zonder bijkomende kosten automatisch met nog eens 2 maanden verlengd. Dit aanbod is uitsluitend direct beschikbaar vanaf de Xbox console, en is niet van toepassing op transacties op Xbox.com of lidmaatschapskaarten die in de winkel zijn gekocht. Creditcard nodig. Aan het einde van je lopende lidmaatschapsperiode wordt je lidmaatschap automatisch overgezet voor de dan geldende prijs. Je kunt je verlengingsopties op elk gewenst moment wijzigen of je lidmaatschap opzeggen door je acountgegevens bij te werken op Xbox.com.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik klikte dat gewoon aan en t was gewoon goed.
    Er was 0 controle ofzo. 8)

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Waar kan je precies die VIG-kaart aanklikken dan? Kan het niet vinden...

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
  20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina