[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik zal morgenochtend anders wel even bellen :+

2. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    zo:b:

3. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe wil je ze gaan verplichten dan?? Lijkt me wel een goeie :p Al is het alleen om hun te zieken \o/

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, het is gewoon een nette manier om BCC te vertellen hoe je er over denkt. Ben het er helemaal mee eens :)

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Het is ondertussen een week geleden dat ik één van de twee games die ik bij game.co.uk besteld had, binnen heb gekregen. Ze stonden wel gewoon allebei op leverbaar. Is dit normaal of moet ik maar eens een mailtje gaan sturen?

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou wel iets langer kunnen duren nu. Engeland heeft een sneeuwstorm en alles. :+

Plus vanuit Engeland kan het er tussen de 3 en 14 dagen over doen afhankelijk van shipping method, bedrijf, post etc. Meestal 5-10 dagen.
    En sommige bedrijven doen pas wat na 21 dagen na het niet arriveren van het pakketje.

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Het maakt me niet uit dat het zo lang duurt (lijkt me logisch met post uit het buitenland), maar ik vind het gewoon raar dat ik Game A wel na een weekje binnen heb gekregen en Game B er langer over doet. Als ze allebei leverbaar waren, waarom dan niet gewoon als één pakje versturen? :+

8. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde wat ik nu heb met TheHut.
    Game A 17 December verstuurd, nog niet binnen.
    Game B 26 December verstuurd, vorige week binnen.

9. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wait what?

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    WTF 8), ik ga ook een mailtje sturen :+

12. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga me nu wel afvragen wat ze mij dan terug sturen haha.. Wat een mensen..
    Ik ga toch echt even rond vragen of er wat aan te doen is ;)

13. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een belachelijk antwoord

Het email adres is trouwens Michel.Cate@bcc.nl

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Oke, zal daar ook wel een mailtje naar toe sturen, laten we hem een mooie email bom geven :+

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Tijd voor een mailtje naar KASSA:+

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Of de Rijdende Rechter. Gewoon met een paar man die allemaal een mailbom versturen. Heb hem zelf wel ontvangen, maar vindt dit gewoon een naaiactie van de BCC.

17. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst hier namen en email adressen verzamelen van diegene die hem wel en niet hebben, maar vooral niet natuurlijk en dan 1 mail sturen en dan ondertekent door iedereen?? Zodat we ook precies aantallen weten ;) Veel mensen op tweakers hebben hem ook betseld en niet binnen..

18. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een emailadres waar ze blijkbaar wel mee reageren! Ik ga er ook maar eens naar mailen, Als we nu alle mensen van verschillende forums dit weten en gaan zeuren bij deze beste man, dan kunnen we misschien nog wat teweeg brengen.

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier een paar reacties van medewerkers van andere gameshops

Xboxhome : In dit specifieke geval gewoon leveren.

In het geval het echt een fout was en we nog niet hadden uitgeleverd zouden we een redelijk aanbod aan de klant doen. Maar als het gewoon al verstuurd was naar de klant en het was geen op=op actie ja dan moet je gewoon leveren. Dan maar dik verlies pakken op een paar bestellingen, zo blijf je wel eerlijk naar je klanten en leer je pas van je fouten :)

Als je die paar centen niet kan missen ben je zowieso verkeerd bezig, en zo'n groot bedrijf als BCC zou zich helemaal moeten schamen.

Algemene voorwaarden stellen eigenlijk weinig voor trouwens. De wet staat toch boven de algemene voorwaarden dus met die voorwaarden kunnen ze in dit geval niet schermen.

Indien een product geadverteerd wordt tegen een aannemelijke prijs moeten zij gewoon leveren indien er een koopovereenkomst is. Een bestelling is een koopovereenkomst en dus moet er geleverd worden. Tenzij het product echt niet meer geleverd kan worden maar dat is in dit geval niet zo want het is nog te koop in de winkels en ze bieden het zelfs nog aan aan de gedupeerde.

Snap trouwens niet dat ze zo moeilijk doen, ongeacht die lage prijs, 5 euro is nog steeds 5 euro marge en geen verlies omdat het gratis is geleverd. Dus ze zouden alleen maar veel baat erbij hebben om klanten tegemoet te komen. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan bol.com, die heeft vaak van die stomme fouten maar leveren wel gewoon ondanks het verlies wat ze dan maken, en zo hoort het ook als degelijk bedrijf.

Xbox2go : Ik ben het helemaal eens met Xboxhome en vind ook dat hier best stappen tegen ondernomen mogen worden.

Bron budgetgaming.nl

Dit gaat dus over de BCC Pure/batman actie :)

20. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twee dagen terug weer wat bestelt bij mymemory.co.uk, Oblivion + The Orange Box 40 euro.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina