1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    K weet het niet hoor, maar bij de FRS in leiden was Battlefield Bad Company nog gewoon 30 euro, heeft hem zelfs nog gescand...

2. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelaat heb jij RF besteld als ik vragen mag? Die van mij staat nog steeds in behandeling.

3. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde in Utrecht, het verschilt toch heel erg per filiaal.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net Resident Evil 5 en BF Bad Company Classic maar even gekocht in de winkel. Voor de rest niet veel boeiends gezien.

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Net via de website alsnog Virtua Tennis en Grid kunnen kopen :) Twee games die ik al langer wilde hebben, en voor 18,15 inc verzenden voor twee titels kan je ze toch echt niet laten liggen!

Thanks to adddiscount en ghost-anwb lidmaatschap :D

Vanmiddag nog even naar de stad om te kijken (en hopen) dat RE5 en Xmen er nog ligt :D Wat een actie dit zeg!

6. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Net even Prototype en Grid (niet de classic versie) voor 10 euro per stuk gescoord bij de FRS! _O_

Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Prototype :mad: *baalt dat hij ziek thuis zit*

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Prototype zou nog wel leuk zijn.Volgens mij het enige spel wat echt duurder is dan 10 euro als je het ergens anders zou kopen.

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Resident evil 5?
    Grid?
    Mercenaries 2
    Fuel?
    :eek:

zelfs uit het buitenland is het nog duurder:p

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net Fallout 3 LE voor een tientje gescoord.
    Wel de PS3 versie, maar zit gewoon in een mooi kistje.
    Ik moest me echt inhouden, maar heb wel 6 spellen voor 60 euro gekocht.
    Had wel 20 spellen kunnen meenemen, maar wilde het niet te gek maken.
    Het geld groeit me niet op de rug.
    Maar ik raad iedereen aan even langs de lokale FRS te gaan.
    Bij ieder filiaal hoor je weer over andere goedkope titels.

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er altijd mensen zijn die dan even moeten zeggen dat er ergens een import-gameshop (gamehubs, play-asia, zavvi) is die goedkoper is dan een Nederlandse winkel. Ik vind het veel fijner om een game in een winkel in m'n handen te hebben, die af te rekenen, naar huis te rijden en hem dan gelijk spelen. Fuck die paar euro en je game een week later een keertje binnen krijgen. FRS is tha bomb \o/

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Grid 11-13 en er zijn betere racing games.
    Fuel zuigt en kost 11-13.
    Mercenaries 2 zie ik te koop voor 9-13 euro is niet zo geweldig.
    Re5 wel ietsje duurder. :+

Leuk voor je, andere mensen niet. Omdat jij ze liever in de winkel koopt (en 10 tot 30 euro te veel uitgeeft, die paar euro ja) betekent niet dat we nooit wat over andere winkels/websites mogen zeggen. Zou toch erg worden. :p

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    FRS is over het algemeen niet "tha bomb" en ook niet de sjit, maar behoorlijk bagger. Van de enkele keer dat ik daar es een game gekocht heb kreeg ik hem de helft van de keer pas weken later binnen of zelfs helemaal niet. En geven ze in de winkel nog steeds hun medewerkers games mee naar huis om ze vervolgens doodleuk weer in de winkel neer te leggen als nieuw?

Zavvi etc _O_ Weekje wachten bespaar je bijna altijd de helft van de prijs op een game. waar haal je games voor 21 euro, zoals Operation Flashpoint? FR staat ie nog leuk voor volle prijs.

14. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat wil ik best geloven. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik een game in de winkel kocht en dat er krassen of van die ronde cirkels op zaten. Heb ze wel telkens kunnen omruilen voor een ander krasvrij exemplaar.

Ik heb nu net Eat Lead, 50 Cents, The Bourne Conspiracy en WWE Legends gekocht.
    Ik wou Red Faction ook kopen maar kon hem niet in mijn winkelmandje leggen :mad:

15. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Met deze actie zijn ze echt wel ff 'tha bomb'

En jullie hebben het nu over games wanneer ze net uit zijn, oudere games van zeg maar een jaartje oud, die je toen heb laten liggen (mirror edge, prince of persia, resident evil 5, ik noem maar wat) Zijn nu heel intressant om voor een tientje op te pikken.

@ Grave, ik zei dus letterlijk dit:

Ik zou zelf nooit een game bestellen bij een Nederlandse winkel, zeker geen FRS. Dan rij ik er persoonlijk wel ff langs. Oh ja, en wie zegt jouw dat ze bij Zavvi niet zelf ook ff de games spelen. :thumbs:

@ Tco: Ik heb een vraag aan jouw. hoevaak heb jij al niet ergens als iemand een koopje spot oid, aangegeven dat het ergens anders bij een import-winkel goedkoper is, serieus gast, run je zelfs soms een importbedrijf ofzo?
    En tuurlijk, het is een vrij land, dus doe het lekker zovaak als jezelf wilt. :+

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nu is het toch een mooie actie van FRS.
    Niet iedereen heeft een creditcard, dus dan is het nu een mooie mogelijkheid om goedkoop een aantal titels te scoren.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Banjo is binnen, alleen zitten er allemaal vlekken op de disc. Hoop niet dat het gevolgen heeft voor het afspelen ervan :emo:

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    jou*

Niet vaak eigenlijk. En een importkoopje is nog steeds een koopje. Alleen niet voor jou. Als jij graag meer uitgeeft doe vooral en ga dan ook niet op zulke berichten in. Dit is dus ook retorisch... zeg het maar even. :p

Ik zal morgen eens kijken in een FRS voor een gamepie of zo. Prototype is nog 60 euro op de website dus via internet bestellen wordt niks.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Waarom ga je anderen verbeteren, terwijl jij ook veel spelfouten maakt (who cares), en maak je altijd van een klein iets een heel groot iets :'-( Altijd als iemand "negatief" is over bestellen uit het buitenland dan vlieg je er gelijk op, heeft weinig nut als je het mij vraagt.

Edit:// Dit wordt niks. We zullen het binnenkort wel weer zien als iemand voor 40 euro een abbo koopt en dat er direct weer van de toren wordt geschreeuwd dat hij ook voor 35 te krijgen is.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nooit gezegd dat ik geen spelfouten maak of dat je me niet mag verbeteren. Leef je uit.
    Ik vlieg er niet op, dat doet Vato juist (zie vorige blz). Dank u.
    Ontopic dus zoals ik net al trachtte want dit is weer zo'n onzinverhaal. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina