1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg net de volgende mail. :mad:

Ik kan alleen nergens vinden welke game(s) er nu geannuleerd zijn. :confused: Hopelijk zijn het de 2 PS3 games die ik besteld heb want mijn PS3 is op het moment toch stuk. :+

Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik de status bij "mijn bestellingen" nu niet veranderd naar geannuleerd bij een aantal spellen?

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Kreeg net mail van de Freerecord, dat een deel van mn bestelling niet geleverd gaat worden omdat ze weer es teveel verkocht hebben van iets wat ze niet hebben.... voor de zooooveelste keer bij de Freerecord... en ze geven niet eens aan wat ze dan niet gaan leveren..... :x

^Zoals je kan zien levert FR alweer niet! Voor de zoveelste keer weer een annulerings mail. Ik sta er al niet meer van te kijken... 8) FR the bomb? Heb niet vaak zo'n waardeloze winkel gezien.

En bij zavvi etc verkopen ze de games gesealed en dicht en zitten geen krassen op de discs.

4. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat was ook mijn eerste idee om het op te zoeken. Maar daar staat helemaal niks.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ..Leuk, ze zeggen dus niet eens wat er niet geleverd gaat worden :thumbs: Topzaak toch.

Wanneer leren ze het nu eens om de webwinkel aan de actuele magazijn voorraad te zetten zodat je dit soort praktijken niet elke keer weer krijgt. Zo moeilijk is dat echt niet :mad:

BCC die niet levert, FR die niet levert. Het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld om dingen te verkopen die er niet zijn... 8)

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dat doen voetbalclubs toch ook vaak? Spelers kopen met geld dat ze eigenlijk niet hebben...

Ik kreeg trouwens mijn pakketje van BCC toen gewoon binnen. Binnen één dag zelfs...

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat een geklaag weer, en waarover? Een op = op actie! Typisch hollands weer, iets strontgoedkoop eventueel kunnen krijgen, en wanneer anderen je voor waren: klagen...

Anyway, laat ik lekker mee doen :) FRS Leiden station heeft he-le-maal nix, prototype was 59,99 nog steeds zelfs... *pinkt een traantje weg*

8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Echt jammer weer, komen ze met een mooie actie en dan verpesten ze het weer met die slechte site van ze. :mad: Heb niks tegen de winkel opzich want ze komen soms met mooie acties maar de uitwerking laat vaak de wensen over. Kreeg vandaag ook bij mijn bestelling van You're in the Movies 2 facturen. Een van mij en de ander was voor iemand anders bestemd. :confused: Hopelijk was deze mail ook voor iemand anders bestemd. :+

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Er staat nergens vermeld dat het een op=op actie betreft. Daarnaast zou het me niets verbazen als de spellen, die niet geleverd kunnen worden volgens deze mail, ook nu nog steeds worden aangeboden op de site.

10. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die camera + you're in the movies geordered, nog geen cancel mail gehad in ieder geval.

Maar je kunt hem niet meer bestellen.....

11. DFC _ Ilja

DFC _ Ilja Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. mompel

mompel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben vandaag ook ff wezen kijken in arnhem op kronenburg is een overdekte winkelcentrum lag een flinke stapel met veel verschillende spellen heb er 5 gekocht de rest had ik al

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik bij Azerty goedkoop kan laten verzenden. Minimaal 6,00 krijg ik voor elkaar en dat voor een spel van 5 euro vind ik een beetje te duur..

14. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Klagen over een game die je bestelt heb en daarna een mail krijgen dat je hem niet krijgt. Dat is natuurlijk niet netjes als je een webshop hebt. Maar wel een risico wat je zelf neemt als je online gaat zitten bestellen. Doe het zelf ook weleens, maar gelukkig ben ik dan nog lekker oldskool. Citaatje van net:

1. Zo kom ik ook nog eens achter die laptop of xbox vandaan.

2. Ben benieuwd welke medewerker mij achteraf nog ff een mailtje stuurt dat de game helaas niet meer op voorraad is en dat het hem erg spijt van het ongemak. :+

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wat is jouw definitie van duidelijk? Er staat minuscuul bij de aanbieding dat het een op=op actie betreft. Daarnaast is het toch niet heel lastig om gewoon een limiet in te stellen waardoor de aanbieding, eventueel automatisch, offline wordt gehaald. Dat is zowel voor de FRS als voor de klant een stuk makkelijker.

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 spel hebt is het 'maar' 2,50.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou gewoon bij de verzendopties moeten staan lijkt me, indien er uberhaupt meerdere mogelijkheden zijn.
    Kollumerzwaag ligt gewoon in Nederland dus dat kan het ook niet zijn.

Winkels/webshops zijn niet altijd even goedkoop met verzendkosten. Azerty is ook meer een computer winkel en verkoopt meestal grotere, zwaardere pakjes. Misschien dat ze een standaard verzendtarief hebben en dat bij deze game negatief uitpakt.
    Of zoals zavvi (oeh een engelse shop) 1 euro per game die erbij komt en geen 1 tarief voor 1 verzending.

18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt dus bij elk spel behalve NfS Most Wanted..

19. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Als je maar 1 game bestelt (zoals ik, Halo3 :p) betaal je 2,50 verzendkosten.

Ik zou zeggen, koop 2 keer 1 spel, scheelt alweer een euro.
    Of je woont in de buurt van Raalte, ophalen ;)

EDIT: oeps, discussie is al op gang

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De website van FRS is waardeloos, dat moge duidelijk zijn. Toen ik gisteren Virtua Tennis 2009 bestelde, stond er ook "voor 19:00 uur besteld, morgen in huis". Nou, ik heb niets gezien. Ook nog geen mail gehad dat die geannuleerd is, dus hopelijk komt die nog. Had er speciaal gisteren 3 maanden Gold voor gekocht. Het beste is gewoon langs de lokale shop te gaan en hopen dat er mooie aanbiedingen zijn. Ik ging vanmiddag ook zonder verwachtingen weg, en tot mijn verbazing lagen er een heleboel spellen voor 10 euro. Als je gewoon zelf langs de winkel gaat, dan weet je wat er te koop is, en zo voorkom je ook teleurstellingen (zoals je online wel teleurgesteld gaat worden waarschijnlijk).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina