1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zonde van je geld dan :+ 4200 kopen is zo goed als altijd goedkoper man. Beetje nederlander.... ;)

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Thehut, 18,2 incl verzenden voor 2100 punten

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Paar euro, ik heb toch geen punten nodig. Heb alleen punten nodig voor DLC van AC2, en die zijn beide nog niet eens 800 punten bij elkaar. Al die arcade zooi kan me gestolen worden.

Thanks Grave, maar bestel wel via Ebay. Heb geen cc en ga geen wirecard aanmaken. :cool:

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan nooit genoeg punten hebben Fii :eek:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    JAWEL! Liever zo weinig mogelijk, anders verspil ik het aan shit zoals themes, gamerpics en avatar kleding.

Heb net 2100 punten besteld voor €19,50. Scheelt maar €3 als ik 4200 zou nemen, boeiend. :+ Moet nog wel betalen, PayPal deed vervelend en moest betalen met CC, toen heb ik op iets gedrukt en nu moet ik het overmaken naar zijn bank. 8) Is een NL'er in ieder geval.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat ligt aan jezelf, moet je je maar inhouden met die themes en shit :+

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Vorige week maandagavond Modern Warfare 2 besteld bij Gamehubs, vandaag ontvangen. Werkt weer prima. Alleen wel een apart doosje, soort rondje is er in gefreest zegmaar onder de disc en ook aan de andere kant onder het boekje. Voelt een beetje slap aan. Maargoed als de game maar werkt en dat doet ie

8. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft GameHubs dat vaker??

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat van het doosje? Dat is niks van Gamehubs. Dat is hoe Microsoft het milieu (en geld) probeert te besparen

10. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok.. Hetzelfde wat Coca Cola soms ineenseen tijdje doet, van die slappen flessen gebruiken :p Wel lelijk in ieder geval.
    Net als die grijze hoesjes ;)

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Verzekeren jullie je games bij Gamehubs bij de verzending?
    Want ik zit toch wel een beetje te twijfelen omdat ze helemaal de zee overmoeten:+

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nooit, als je dat doet dan is het prijsverschil grotendeels opgedroogd t.o.v. dichtere gameshops. Bestel meestal enkel games daar waar ik niet vol verwachting naar uitkijk zodat het me ook niet uitmaakt als ze wat langer op zich laten wachten, maar aankomen doen ze uiteindelijk toch altijd hoor. :)

Bij mij toch. Je krijgt wel een tracking nr. van Hong Kong Postal maar ik denk niet dat je die op hun site kan checken voor NL (ook niet voor Vlaanderen en nog wat EU landen, enkel als ik in Londen zit en daarnaar laat opsturen lukt het wel) aangezien die optie slechts bij verzending naar enkele landen beschikbaar is. Het kan natuurlijk altijd verloren gaan, maar die kans is echt wel redelijk klein volgens mij.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nou een dure tv of weet ik wat verzend is verzekering wel handig maar bij games nooit nodig. En afhankelijk van de website sturen ze gewoon een nieuwe game als die echt kwijt is (gaan ze vaak ff uitzoeken).

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nah, is niet nodig. Helemaal niet bij Gamehubs. Had daar bij Borderlands een heel klein stukje uit het hoesje, dus gierige ik e-mailen, 5% korting :cool: en dat terwijl het niks voorstelde :9.

15. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nu een nieuwe Dirt 2 opgestuurd van The Hut, die was 17 December opgestuurd en nog steeds niet binnen.
    Het zal mij benieuwen wanneer ik hem krijg, ik heb nog geen despatch email.
    Nog even wachten dus, maar wel goed van ze dat ik een nieuwe krijg.

16. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb bij gamehubs via paypal betaald. Dit heb ik vroeger ook al weleens gedaan maar weet niet meer precies hoe het nu werkt.

Wordt het geld nu automatisch door paypal van je bankrekening afgeschreven of moet je eerst het geld op je paypal rekening storten waarna zijn pas gamehubs kunnen betalen...???

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet je rekening uiteraard eerst koppelen anders weet paypal niet waar hij het geld automatisch vandaan moet halen. Of iedere keer apart geld overmaken.

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb je bij Amazon.com een grote kans dat je pakje wordt onderschept?

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er maar 1 keer besteld en dat was een redelijk groot pakketje en ben onderschept. Was maar 1 keer dus kan der niet al te veel overzeggen.

20. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja mijn rekening is al gekoppeld met mijn paypal account (ik heb vroeger al vaker besteld). Maar weet nou niet meer of ze automatisch het geld van mijn rek halen of dat ik geld moet storten op mijn paypal rekening ofzo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina