1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat ja.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jammer, maar dan weet ik het voor in de toekomst. Thnx :)
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik tegenwoordig games ed. bestel bij Gamehubs dan betaal ik nu standaard via Paypal met een Echeck. Dit duurt echter veel langer dan de gewone manier van betalen met Paypal. Iemand enig idee hoe ik weer gewoon op de normale manier kan betalen ?
     
  4. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de prijs in het koopjes spotten topic geplaatst.
    MotoGP 09/10 is bij verschillende webshops te pre orderen.

    Game.co.uk en Play.com bieden deze game erg goedkoop aan, hoe zit dat met douane dingen en eventueel onverwacht extra kosten die je pas vrolijk bij de deur te horen krijgt (daar zag ik wat van voorbij komen toen ik door dit topic bladerde).
    Ik heb nog nooit wat bij een webshop uit een ander land besteld dus...
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    De volgende shops verzenden vanuit het eiland Jersey wat NIET binnen de EU ligt en dus KAN de douane je pakketje onderscheppen (boven de waarde van €22,-);
    www.play.com, www.zavvi.com, www.thehut.com, www.mymemory.co.uk.

    De kans dat je gepakt wordt door de douane is redelijk klein.
    Ik heb bij alle bovenstaande shops tientallen games en wat dvd's/enkele blu-rays gekocht. Ben nog nooit gepakt.

    www.game.co.uk, www.gamestation.com verzenden volgens mij wel van UK zelf. (binnen EU)

    www.gamehubs.com, www.playasia.com verzenden vanuit Maleisië en ergens vanuit Azië. (buiten EU).

    Bij gamehubs heb je de mogelijkheid om het gratis te versturen of via UPS (sneller + verzekerd) maar dit kost €9,-. Dit raad ik sterk af. Je betaalt veel meer, hebt de game hoogstens een paar dagen eerder (gratis duurt 5-14 dagen) en je hebt een hogere kans dat je pakketje WEL onderschept wordt. Tot nu toe heb ik zo'n ~18 games met gratis bestelt en nog niet gepakt.

    Er is ook nog http://www.videogamesplus.ca welke in Canada ligt (buiten EU).
    Zelf niks besteld, hoor er positieve geluiden over maar vind de verzendkosten erg hoog als ik wat in me shoppingcart stop.


    Als je gepakt wordt moet je 19% over de waarde van het pakketje betalen en 12,50 aan inklaringskosten.
    Ik blijf gewoon rustig doorbestellen en als er een keer een game gepakt wordt pech. :)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  6. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor bedragen boven de €22,- komt daar ook nog eens €12,50 aan inklaringskosten bij.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Superpost!

    Kan je mij die winkels een spel ook nog als gift versturen? Want dan verhoogd het bedrag van 22,- naar iets van 45,-

    Verder heb ik behoorlijk wat spellen besteld van bijna alle door jouw genoemde winkels, nog nooit een centje pijn.
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als er een comment/extra requests deel is vraag ik ook altijd om het als 'gift' te labelen, ook bij hen & bv Gamehubs doen ze het dan ook steeds naar mijn ervaring.
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Gamehubs doet het altijd geloof ik, hoef je niet om te vragen.
    Andere zaken weet ik niet, heb nog niet zo vaak in t buitenland besteld.
    2 a 3x bij gamehubs dan en een keer bij videogamesplus.ca maar dat was een goedkoop spel. Binnekort ga ik zeker is wat bij Mymemory of Zavvi bestellen aangezien die vaak lekker goedkoop zijn en ik nog een paar titels in m'n collectie mis.
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    VideoGamesPlus.ca verstuurt alles ook gewoon als gift. Zo heb ik ook meerdere pakjes met DHL zonder extra kosten ontvangen. :D Dat scheelt erg als je een console importeert. :+ Jammer genoeg zijn de verzendkosten vrij hoog anders zou ik er vaker bestellen. Want de bezorging is erg snel en soms zitten er mooie aanbiedingen tussen.
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ^^ kan ik bevestigen. Zeer snelle levering (-+ 3dagen) en automatisch gift logo.
     
  13. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein vraagje. Ik wil bij gamehubs xbox live 12 maanden en halo odst kopen. Nu is ODST dan 22 euro en zou dus niet door de douane gepakt hoeven worden, maar in combinatie met 12 maanden live is het wel duurder dan 22 euro. Als hij dan door de douane gepakt wordt, moet ik dan over het complete bedrag betalen?
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja. Alles wat op je factuur staat gaat belasting over.

    Ik heb zelfs wel eens gehad dat ik een preorder en een bestelling tegelijk bestelde. De eerste order was al 2 maanden binnen voordat ik de preorder binnen kreeg met een doaune papiertje, voor beide spellen, omdat ze beide op de factuur stonden. Ook al hadden ze dus maar 1 game onderschept.

    ODST kan je btw voor ongeveer 21 euro bij zavvi.co.uk bestellen, of Thehut.com

    Heb je geen gedoe ;)
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon apart bestellen van elkaar ipv in één bestelling :+
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar de xbox live code krijgt ie toch gewoon via mail ?
     
  17. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is een game óf regiovrij of helemaal niet. Dat wil zeggen dat het niet uitmaakt waar je hem koopt, hij is toch regiovrij(of niet dus). Ik kan dit niet met zekerheid zeggen, maar volgens mij is het zo. Lijkt me ook vrij logisch
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bevestigt*
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heeft iemand nog een 5 euro coupon van FRS voor mij? :)

    Zo ja, kun je me die even sturen in een PM?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina