1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Net het emailtje gehad, Bol is té gruwelijk.

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Echt hè|:-

Zelf bleef ik netjes wachten op een reactie van Bol.com en heb nu ook de mail binnen gekregen. Netjes hoor!

3. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het mailtje ook ontvangen... alleen jammer dat ik net 2 weken geleden mijn live voor een jaar verlengd heb:mad:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dan activeer je die ook gewoon, heb je de komende 2 jaar geen last :)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hoezo jammer? Ooit moest je dan toch weer €60 uitgeven aan Live.
    Nu ben je dus gratis tot 2009 voorzien van live, en hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. :)

6. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info :thumbs:

Zelf ook 't mailtje van Bol.com ontvangen. Goed bezig, Bol.com !!! _O_

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap het echt nie heh. Bol.com zet iets op de site, jij koopt het en krijgt het. Zo hoort het toch te gaan of wat 8). Het is meer dan terrecht dat jullie live + halo 3 krijgen, dat stond er immers, dus ik snap al dat bol HIEPHOI niet echt >.>

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Bol had het recht de bestellingen te annuleren. Lees de voorwaarden.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat weet ik maar aan de ene kant is het niet speciaal dat bol gewoon alles verzend. Ze hebben wel een reputatie hoog te houden. Ik vond het trouwens best lang duren voordat bol het product weg haalde, ze waren al een tijdje bekend met de fout. Maar ze hadden toch ook al in mailtjes aangegeven dat dit geen fout was?

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    E-mail ook ontvangen. Good job, bol.com! :D
    Viel me we op dat er geen specifieke datum werd gezegd in de amil, alleen eind September, dus best kans dat vanwege deze onverwachte situatie er een kleine vertraging bij het verzenden optreerd en we hem iets later krijgen.

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Een redelijk obscure site maar erg goed om bijvoorbeeld de r4ds te kopen (DS games downloaden en spelen zonder enige beperkingen.
    www.sidder.nl 100% betrouwbaar en werkt supersnel. Echt een tip voor mensen met een DS die geen zin meer hebben om spellen te kopen.

12. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com hoeft dit inderdaad niet te doen, dus is het gewoon grote klasse dat ze het toch doen. Ik ga er vanuit dat ze hier toch wel geld wat op verliezen.

13. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    zou trouwens wel grappig zijn dat ze nu zeggen dat ze het leveren zodat wel allemaal denken dat bol.com helemaal top is en verder gaan bestellen en dat ze later alsnog de feel and look 13 maanden troep leveren :9

14. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja helemaal nadat we een mailtje hebben gekregen waarin ze melden dat het om de game EN een jaar live abo gaat.

Dat zou idd erg grappig zijn :confused:

15. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com \o/

Ongepland nog een leuke game bij m'n Live abo die ik in deze maand toch moest verlengen! :D

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    BOL.com ik ben bij deze vaste klant.\o/\o/
    net mail gehad dat ze toch Halo erbij geven.

17. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    chillie billie, in ieder geval een stuk beter als de pokemon pearl die ik bij cd-wow heb besteld. ik heb hem voor de 10e van JUNI besteld en heb hem nu nog steeds niet :mad: slaat echt helemaal nergens meer op. ik dacht lkkr dan heb ik hem een tijd voor de EU release en hij is nog een tientje goedkoper ook.. NIET DUS. het kan zijn dat cd-wow verder wel perfect leverd enzo maar door dit voorval hebben ze aan mij geen klant meer:9ik wacht al zo'n 3 maanden op die game:mad:

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wil niet teveel zeggen, maar ik zou even beetje opassen met cdwow, want ze zijn tijdje terug in de problemen geraakt met de belastingdienst (cd's en dvd's werden door hun uit landen gehaald met weinig belasting en hier in EU verkocht, waar ze een gigantisvhe boete recentelijk voor hebben ontvangen) waardoor ze financieel erg in de problemen zijn geraakt en het nog even de vraag is of ze erboven komen. En er een goeie kans is dat ze failiet gaan. Dus zou er niet teveel bestellen totdat dat helemaal is overgevlogen.

19. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer want ze hadden bets goede aanbiedingen..

20. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    dat is klote, thanx dat je het ff zegt. ik weet alleen niet of ik nog kan cancellen, want het geld is meteen van mn rekening af geschreven :mad: en ik heb nergens zien staan waar ik kan cancellen enzo.. en tja om voor die 10 euro nou nog langer te wachten dan 3 maanden vind ik wel erg extreem haha.
    weet iemand of je zo'n bestelling nog kan cancellen en je geld terug kan krijgen bij cd-wow?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina