1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

2. berenscheet

berenscheet Guest

heb wel goede ervaring en leveren altijd op de dag van release:).

3. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Viva Pinata nog steeds niet binnen. Ik heb vooruitbetalen gedaan? Krijg ik hem nog of..?

5. Shizzel

Shizzel Guest

Leveren niet áltijd op de release, maar dat kunnen ze zelf ook niet helpen. Als je het spel echt zeker weten op de releasedatum thuis wil hebben, of met geluk een paar daagjes eerder kan je hem net zo goed in de winkel kopen.
    Met die TNT Post weet je het de laatste tijd niet meer zeker...

6. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Onzin. Waarom is het met TNT Post niet altijd zeker? Wij bezorgen gewoon álles wat we die dag binnenkrijgen op postkantoor.

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet alles uit mijn ervaring. Vaak genoeg ontvang ik of ontvangen anderen die ik wat opstuur iets een dag of 2 dagen te laat. Plus ik heb ook bij TNT gewerkt en ik zag vaak genoeg nog zooi daar liggen nadat iedereen al aant bezorgen was.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb gister ochtend bij GcShop.nl Pro Evolution Soccer 6 besteld voor 14,50. Geld daarna overgemaakt hoe het moest ( Kreeg mail met waar ik het heen moest sturen en dat ik me ordernummer erbij moest zetten ) heb dat allemaal gedaan. Maar als ik nu naar m'n Status kijk staat er: Nog niet betaald. Hoord dat ofzo,

10. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig aan zeg:):
    Als ze hem maandag nog niet op betaald hebben gezet dan moet je maar schreeuwen. Anders is er zeker niks aan de hand. Weekend enzo...*)

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ghehe ik heb er vertrouwen in, nu staat er nog wel Nog Niet Betaald. Ik zie wel, komt wel goed.

12. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over gcshop.nl: Bij Assassins Creed staat dat hij 30-11-07 wordt verwacht terwijl de game al op 23-11-07 uitkomt.

Zal de game dan ook echt op 30-11-07 bij mij aankomen of kan ik het al 23-11-07 verwachten? Ik heb nog nooit wat bij gcshop.nl gekocht dus weet niet hoe dat beleid van hun in elkaar zit.

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    je kan hem op 23-11-07 verwachten. ;)

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Staat nog steeds op Geld Niet Ontvangen...
    Heb gedaan hoe het moest hoe ze heb beschrefen in de mail..

Edit; Nu staat er dat het Betaald is! Hoera!

Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  15. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    PGR4 is binnen! Normale post, geen boete/belasting! :-D

3/10 verzonden door PlayAsia, 15/10 binnen.

Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  16. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over CD WOW. Heb er namelijk gister wat besteld, en ik zou dan een mailtje moeten krijgen over de orderstatus. Ik heb dat niet gehad en de bestelling staat ook niet bij de orderpagina.. Moet ik me dan zorgen gaan maken of moet ik een beetje geduld hebben :+ Er is wel al geld afgeschreven van mn rekening.

17. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn jullie ervaringen met Zuiderpark ?
    Leveren ze voor de releasedatums, en een beetje optijd, of moet je een aantal weken wachten ?

18. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik bestel daar al 2 jaar nu :thumbs: als je hem een dag of 2 voor de release niet krijgt heb je hem altijd op de releasedatum thuis. Vaak besteld en maar 1 keer gehad dat ik een spel op de releasedatum kreeg...de rest minimaal een dag voor de release gekregen. Daarnaast vind ik de prijzen goed.

Vorig jaar bijvoorbeeld PES 6....2 a 3 dagen voor release gekregen _O__O__O_

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  19. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  20. EricGOD

EricGOD *******

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie ervaring met GCshop.nl? Ik heb enkele maanden geleden Bioshock en Halo 3 ge preordered.

Bioshock kreeg ik snel na de release binnen. Zag er dus allemaal goed uit. Alleen heb ik nog steeds geen Halo3 ontvangen. Meerdere malen gemaild, maar ze vragen of het niet bij de buren is afgegeven.

Natuurlijk alle buren gevraagd (ondanks dat een postbode normaal gesproken dan een briefje achterlaat dat er uberhaupt een pakketje is geweest).

Nu maak ik me toch wel zorgen. Hoe weet ik zeker dat ze hem wel juist hebben verstuurd, als ze hem verstuurd hebben....

Erg jammer allemaal, want ik heb de games speciaal bij hen besteld, omdat XboxWorld ze aanraad!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina