1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Goede ervaringen met GCShop.nl, ik had op zaterdag geld overgeschreven en had woensdag mijn spel binnen.
     
  2. EricGOD

    EricGOD *******

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik moet zeggen, ik neem mijn woorden waarschijnlijk terug. Vandaag eindelijk een reactie gekregen.
    GCshop stuurt mij een nieuw exemplaar. Mocht ik de 2e binnenkrijgen, dan stuur ik die natuurlijk retour.
    Klinkt als super service! Ik hou jullie op de hoogte.
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Maandag begin van de middag voor het eerst een bestelling geplaatst bij Zuiderpark games.
    Direct een paypal betaling erachteraan.
    Je zou dan toch verwachten dat de game uiterlijk woensdag in de bus ligt, temeer omdat ik dinsdagmiddag een bevestiging had gekregen dat de game was verzonden.

    Helaas. :{


    Geen game dus van een internetshop verwacht ik eigenlijk een zeer snelle service. Jammer dus. Voortaan maar weer een paar euro meer betalen en het spul direct in huis hebben.
     
  4. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja TNT kan toch gewoon te laat zijn....is trouwens vakantie dus...wat kan zuiderpark eraan doen?
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mawh, die paar kaarten die tijdens de herfstvakantie verzonden zullen worden gaan ze niet kapot aan.
    Ik erger me aan het feit dat als ik iets op maandag betaal, met Paypal wat dus een directe bijschrijving ook is, de game op woensdag nog niet heb.
    Zo is er voor mij weinig reden om online te bestellen, juist daar verwacht je een snelle service.
     
  6. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij stuurt hem toch dinsdag op?? dan moet TNT hem gewoon woensdag leveren...als dat niet gebeurd moet je bij hun zijn :thumbs: Je kan pas gaan zeiken op een onlineshop als je betaald hebt en 3 of 4 dagen later pas je product verstuurd wordt. :+

    ik had vandaag ook iets verwacht (ook van een online shop) maar heb niks gekregen....ik denk dat TNT gewoon ff wat traag is i.v.m. vakantie..maar ach morgen heb ik hem hier liggen :thumbs:
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou, ik vind dus dat als je op maandag een betaling ontvangt, je de goederen op maandag ook op de bus moet gooien.
    Dit heeft niks met TNT te maken, ik heb nog nooit gehad dat TNT te laat leverde, als ik op de postzegel sticker keek was het altijd de verzender die dingen later aanbood.
     
  8. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vaak genoeg gehad dat TNT laat was. Stuur ik iets op voor 5 uur. Komt het bij de andere pas 2 dagen later aan.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    We zullen zien! Ik zal op de poststempel kijken. :)
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    lol spanning
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Valt mee. Ben gewoon benieuwd waar het dan aan ligt. Als ze inderdaad langzaam verzenden dan koop ik er geen 2e keer. =(
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nooit problemen met zuiderpark. Altijd alles optijd, had PES2008 gepreorderd. Hij weet dat ik pes addict ben en vraagt dus of ik hem niet al ergens anders had gehaald. Ik zeg "jaa, maar stuur deze ook maar op, kom er wel vanaf". Toen kreeg ik mailtje terug dat ik ook wel wat anders kon uitzoeken. Dus heb ik assasins creed besteld. Service of niet? Hij had het ook gewoon kunnen verkopen aan me!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    TNT Post heeft het denk ik wel wat drukjes. Had gister ochtend namelijk King Kong naar drolletje14 verstuurd en die heeft hem vandaag ook niet gehad. Zal morgen wel komen, :)
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Vandaag enveloppe ontvangen van Zuiderpark en inderdaad, eerlijk is eerlijk, op disdag reeds verzonden. :)
     
  15. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mail terug van Azur:

     
  16. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    wat is de ervaring van jullie met gamehubs.com?

    prijzen zijn prima, maar zijn ze te vertrouwen, leveren ze op tijd en belangrijk:

    zijn hun games altijd regio vrij, of kun je dat nagaan op de site? Ik zie nu alleen 'region unlocked' ...betekent dat regio vrij, of wat?

    bij voorbaat dank.
     
  17. nadian

    nadian 360 4 life

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Consoleshop.nl

    Yo Gasten
    Ik had een poosje terug timeshift ge preorderd bij www.consoleshop.nl en ik kreeg donderdag een PC spel: Hellgate londen binnen. Dit klopte niet dus ik bellen naar consoleshop dat ik het verkeerde spel binne heb gekregen. Kreeg na het gesprek 2 Emails met orders te doen met retourneren, alles op gevolgd (2 dingen geprint, eentje als label op de envalop en een om erin te stoppen) en opgestuurd met verzendkosten. ALLE "moeite" en kosten voor mijn eigen rekening terwijl Zij het verkeerde opgestuurd hebben !. Nu is het dinsdag, en ik heb nog geen email ontvangen omtrend de ontvangst van mijn envalop. Ik besloot te bellen, het blijkt dat zei het spel niet ontvangen hebben en als ze het ook niet zullen ontvangen ze er nix aan kunnen doen :eek: !!! ik wacht nog tot morgen en dan zal ik maar weer bellen Geloof mij, ik heb alles gedaan zoals het moest, ben zelf echt niet achterlijk ofzo, alles ingevuld en bij het postkantoor opgestuurd met 1,76.

    Weet er hier iemand wat ik zou kunnen doen als ze het morgen nog niet binnen hebben ? wat ik dan voor rechten heb ofzoiets. Kheb mooi 56 euro betaald + verzendkosten van retourneren en tot nu toe nog nix in m'n handen !!

    BESTEL DAAR DUS NIET (zelf heb ik al vaker wat besteld hiervoor)
    :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

    Alvast bedankt voor de hulp !
     
  18. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam store: gcshop
    Website: www.gcshop.nl
    Gemiddeld onder adviesprijs: 15 tot 30
    Levertijd: binnen 2 dagen
    Verzendkosten: 2 euro voor 1 game, 3 euro voor 2 games etc.
    Bijzonderheden/Opmerkingen: Heel goedkoop!! AC, ME, Crysis, Orange BOX, alles is gewoon heel goedkoop en snel thuis!!
    Overall cijfer: 10 out of 10
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm vreemd. Heb vorige week donderdag de HDDVD add-on besteld bij Consoleshop.nl en die had ik netjes de volgende dag (vrijdag dus) binnen! Geen problemen dus met hun.
     
  20. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik bestel al jaren bij consoleshop en het gaat bij mij tot nu toe goed. Ik heb dan ook alleen maar positieve berichten over consoleshop, snelle levering en duidelijke communicatie!

    Hte lijkt dus dat het bij jou een keertje mis is gelopen, veel suc6 met de afhandeling.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina