1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hmmm...Verdacht... :+
    Je enige 3 berichten gaan over hoe goed Xboxhome wel niet is (wat vast wel zo is hoor ;)).
    Werk je daar of is het toeval? :)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    berichtje gestuurd. Kunnen we verder weer on-topic :)
     
  3. Robbie0345

    Robbie0345 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas net lid van dit forum en ik zag deze topic. Ik bestel al meer dan een jaar bij Xboxhome en ik ben erg tevreden. Vandaar dat ik een aantal berichten had geplaatst over een aantal aanbiedingen van Xboxhome, maar ik had mij niet gerealiseerd dat jullie dat als spammen aanzien, mijn fout. Excuus, en ik zal het hier bij houden. ;)
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Stuurt gcshop eigenlijk een mail naar je als het spel verzonden is? Als het goed is, komt morgen FIFA Street 3 officieel uit, maar er is nog niets verzonden. Ik weet niet of ze zo'n mail sturen in de avond
     
  5. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Had Turok een tijdje geleden bestelt bij Zuiderpark Games

    Had ook gelijk netjes met Ideal betaalt en wachte gerust af tot hij verzonden zou worden.

    De game kwam uit en besloot een mailtje te sturen wanneer ik ehm ongeveer kon verwachten.

    Kreeg netjes antwoord dat de game iets vertraging had maar zodra hij binne was hij meteen verzonden zou worden.

    Kreeg 1/2 dagen later een mailtje dat de game verzonden was.

    Dat was dus vorige week woensdag en vind het ronduit schandalig dat ik ehm nog niet binnen heb.
    Heb ze gemailed en het netjes besproken en hun schijnen ehm dus verzonden te hebben maar ik heb na een week nog geen pakketje gezien....

    Heb dus vandaag een mail gestuurt dat ik gewoon me geld terug wil.
    Kreeg daarop als antwoord:


    Vind dit ronduit schandalig en heb dan ook terug gemailed dat ik het echt heel erg vond.

    Kreeg daarop weer dat ik het niet als beschuldeging moest zien maar dat hij alleen maar aan wou geven dat het niet hun schuld is dat de game nooit aangekomen is.


    Maargoed ik zal men geld zsm retour zien maar zal zeker nog wel 3/4 keer nadenken voor ik daar nogmaals bestel.

    Vandaar een -
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik bestel ook niet meer bij Zuiderpark, want de laatste 2 keer dat ik daar een spel had besteld kreeg ik het spel niet op de release binnen. Dat was bijvoorbeeld zo bij Naruto en Tomb Raider Anniversary. Die kreeg ik pas een week na de release. En een week is lang als je erg uitkijkt naar een spel. Ik betaal liever dan een paar euro meer in de winkel, maar dan heb je hem wel gewoon op de release. Lekker taalgebruik trouwens van Zuiderpark ten opzichte van een klant..
     
  7. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook ik vond het echt Schandalig echt ik flipte helemaal uit!!!

    Maarja khaal voortaan alles wel bij mijn eigen vertrouwede gameshop perfecte serves.

    Dit was trouwens mijn eerste en ook laatste bestellig daar.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan haast niet geloven dat Hans dit soort taal aan slaat:confused: Ik heb niks dan goede ervaringen met ZP en het komt inderdaad vaker voor dat TNT een pakketje "kwijt raakt". Dus dit is gewoon balen en je kan er verder niks aan doen helaas. Deze mail is ook niet echt klantvriendelijk en dat terwijl hij altijd voor elke vraag open staan en normaal beantwoord.
     
  9. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad zo'n taal zou ik helemaal niet nemen!!!!
     
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ook niets dan goede ervaringen met ZP. Meerdere malen besteld, altijd goed aangekomen. Ik vind dat Hans goed z'n werk doet en het verbaast me dat hij zo'n mailtje terugstuurt. Misschien dat je die reactie wel hebt uitgelokt, normaal doet ie zo iets niet.
     
  11. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej ik heb niks anders gezegt dan dat ik mijn geld retour wou omdat ik de game gewoon weg nooit heb binnegekregen..
     
  12. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    is idd de eerste keer dat ik zoiets negatiefs hoor over ZP. heb daar zelf eerder besteld, kreeg alles netjes op tijd. email altijd op tijd beantwoord.

    maja, miss had ie zn dag niet, of miss is ie gewoon heel onaardig geworden:)
     
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    BioShock is nu 35 euro bij ZuiderPark. 't Is dat ik aan het sparen ben voor m'n tv, maar anders wist ik het wel ;).


    Dit hoort natuurlijk in koopjes, kan een mod even helpen? :)
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil Army of Two pre-orderen, waar kan ik dat het beste doen?

    Bij wehkamp kan ik hem trouwens met 17,50 korting krijgen maar daar staat de releasedatum op 30 december 2008 en levertijd 4 weken. Dus dat klinkt niet echt goed:9
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    54,50 bij GcShop.nl of je wilt wat langer wachten en dan ga je voor Wehkamp, maar bij Wehkamp moet je toch ook meer verzendkosten betalen of ben ik gek.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    €2.95 @ Wehkamp
    €2,- @ Gc-Shop
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dus bij gcshop krijg ik hem op de releasedag dus 6 maart. Bij wehkamp krijg ik dat niet?
     
  18. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ervaringen met www.Gamehubs.com ??? erg goedkoop, maar de site ziet er ook een beetje goedkoop uit....
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Aantal leden ( 1 ervan was Jingga dacht ik ) hebben daar wat besteld en hebben het netjes binnen gekregen. Te vertrouwen zover ik weet. ;)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Krijg je de game bij GC-shop op de release? Ja
    Bij Wehkamp niet? Is niet zeker. Misschien is het gewoon een fout van de site, en krijg je em wel op tijd. Of misschien krijg je em veel te laat.

    Dat is niet met zekerheid te zeggen.

    Zoals ik ook al in het koopjestopic zei:
    Als je em toch wilt pre-orderen zou ik het via GC-shop of Zuiderpark doen.
    Bewaar die kortingsbonnen dan maar voor een andere aankoop bij Wehkamp. :b:

    Meerdere mensen hier hebben daar al zonder problemen besteld. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina