Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een gozer die vroeger alleen maar via eBay handelde, maar dat liep zo goed dat hij nu z'n eigen site heeft. Hij heeft z'n "voorraad" in Azie ergens staan, vandaar de goedkope prijzen.

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Prima winkel lekker snel donderdag verstuurd en dinsdag in huis.:thumbs:

3. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Hij zit dus ook ergens in azie? dan heb je weer een kans dat als je wat bestelt dat je x weken extra moet wachten en wat extra kosten moet betalen...

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hij schijnt toch vrij rap te leveren, zie hier ook de reacties van de mensen. Een van m'n beste vrienden besteld ook heel vaak stuff daar en die heeft 't ook allemaal vrij "rap" binnen, voor de afstand.

5. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Het ligt meer beetje aan de douna of ie onderschept word of niet. ik dacht eerst dat het uit engeland kwam, maar helaas (gezien de prijzen in pond worden weergegeven).

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Komt helemaal uit Maleisïe zelfs :):

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Singapore :9

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Op mijn bestelling van Gamehubs zaten postzegels uit Maleisïe! 8)

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook,trouwens mooie postzegels.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Erg slim van die gast. Hij maakt sowieso nog steeds genoeg winst, want in dat soort landen kost het 3x niks en als wholesale al helemaal niet.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien via Maleisie dan? Op website zelf staat echt Singapore...

Naja, doet er ook echt HELEMAAL NIKS toe waar het vandaan komt, als het maar aankomt! Terug OnTopic! :)

12. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of het mogelijks is je Plastix waardebonnen digitaal in te leveren op de Free Record Shop site? Ervaringen?

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het is al een paar keer gevraagd in het koopjestopic, maar het is mij nog niet duidelijk hoe het precies zit met het verrekenen van de korting?
    Ik heb tijdens het bestellen van Bully die codes van €10 en €7,50 ingevoerd, maar na het afronden van de bestelling en op de bestelbevestiging via de e-mail staat nog gewoon het bedrag van €41,50.
    Gaat die korting er nog af of niet, als ik bij mijn financiele gegevens kijk dan is mijn actuele saldo €17,50 tegoed en bij mijn "Uw rekeningoverzicht" staan 2 regels, 1 regel dat er €10 af is en de andere regel geeft aan dat er €7,50 af is.
    Ik betaal via acceptgiro, staat daar dan het bedrag op waar de korting vanaf is gehaald.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als ik die 7,50 bon gebruik bij Wehkamp en ik betaal met Ideal moet ik nog steeds gewoon 15 Euro betalen terwijl die normaal al 15 is. ( Forza 2, Wehkamp )

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen minimum prijs waar dat voor geldt? Ik hoor de hele week al mensen over Wehkamp en kortingscoupons zeuren... En enquetes... Dan koop je een game van 10 euro en er dan nog extra korting op willen :9
    Lekker Nederlands weer he :)
    Als het werkt, groot gelijk hor, maar ja, zo niet, boeiend, het is al een koopje!

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er online shops waar ik tweedehands ps2 spellen kan vinden? Next level en Nedgame ken ik al.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0

digifan.nl :thumbs:

19. Apprentice

Apprentice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij dus ook? GTA4 preorder voor 35 euro incl verzenden. Dat zijn de prijzen. Jammer genoeg is veel op dit moment out of stock anders wist ik het wel.

20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je hier geen games kan kopen maar toch even een tip.

Wij hadden bij bobshop een tv besteld wat een stel amatuers.

Zouden vorige week woensdag komen leverren. Komt er gewoon niemand opdagen. Dit is tot 4 keer toe gebeurd toen pas zijn ze gekomen. Heb gvd twee keer vrij moeten nemen. Toen ze er waren echt de meest gamelle bestelbus die ik ooit heb gezien en zeer onvriendelijk. Als je naar bobshop mailt antwoorden ze niet of je krijgt zoiets terug als ach wat vervelend. Ook de klantenservice is bij hun geen goed idee. Je betaald 50 cent per minuut.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina