1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja, maar de overeenkomst is er al, dus ze zijn er al akkoord mee gegaan in principe

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Normaliter heb je gelijk. Echter het spel is nu aan andere mensen wel verkocht voor 5,- en heeft ook in de winkel voor 5,- gelegen.

Ik heb gewoon meegedaan aan die actie, betaalt en nu weigeren ze te leveren dat is niet ok. En ach een telefoontje is zo gepleegd en anders gewoon lekker FRS pesten en het via mijn rechtsbijstand doen :+

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bol.com houd zich wel heel goed aan zijn afspraken zeg.... :mad:

Ze zetten toch gvd niet voor de grap dat voor 21:00 bestellen morgen in huis op hun site :x

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Bij mij is dat nog nooit fout gegaan ook. Kan ook aan TNT liggen he. die zijn nogal kut imo de laatste tijd

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik neem het terug :+

postkoets kwam net voorrijden. :cool:

Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  6. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0

Vraagje als je 3 preorder games bestelt sturen ze die ook met gratis ups verzending en moet je dat aangeven of doen ze dat automatisch.

7. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee. Die aanbieding geld alleen als je games besteld die ''in stock'' zijn (op voorraad dus).

Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar mocht jij bijvoorbeeld, fallout, farcry en fable willen pre-orderen, die allemaal in dezelfde week uitkomen kun je ze een mailtje sturen om te zeggen dat ze ze samen mogen verzenden en dan krijg je ook gratis UPS verzending. Maar normaliter versturen ze op de releasedag

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat zijn jullie ervaringen met Gamehubs als het op pre-orders aankomt? Mijn broertje heeft er zojuist Fable 2 besteld, maar ik zie dat de standaard levertijd 7-14 dagen is! Hoe zit dat in de praktijk? :)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat klopt wel ongeveer,.. je broertje moet niet zo krenterig doen en de UPS delivery erbij nemen (€7) dan heeft ie em 3 dagen na launch in huis :+

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, bij mij is het tot nu toe dichter bij de 2 weken dan 1 week geweest.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is dus zonder die €7 voor UPS levering. Die €7 is het zeker waard; je bent nog steeds goedkoper uit dan in NL.
    Bij mij was de game er iig na 6 dagen. (dus met dezelfde levering waar jij het over hebt)

13. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar dagen geleden mijn eerste bestelling geplaats bij gamehubs: gow 2, cod waw en bia hh. Gisteren is BIA HH verzonden via UPS, lijkt mij dat er iemand thuis moet zijn, want dat is toch altijd aangetekend?

14. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    UPS probeert het 3 keer, als niemand dan het pakje aanneemt moet je naar t postkantoor. Je kan geloof ik ook (nog steeds?) bellen naar UPS na de 1e gefaalde bezorging, kun je afspraak maken.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand al wat gehoord over gamehubs en hun aanpak met de LE van fable 2?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, Lego Indiana Jones is verzonden bij Gamehubs! Ben benieuwd. Zonder UPS gedaan, dus verwacht hem volgende week. Al mijn andere preorders met UPS besteld, alleen Gears Of War 2 staat nog zonder UPS, eind deze maand bestel ik Banjo Kazooie met UPS, en dan laat ik GoW2 mee verzenden. :)

Gamehubs <3

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    BELANGRIJK!!!!!!!

Een clanmaat van me bij de DG post net dat het max tarief van 22E omhoog gaat naar 150E, en dit per 1 december. Had hij in de elsevier gelezen.

Zie officieel --> http://www.ez.nl/dsresource?objectid=159584&type=PDF punt 5 op blz 3

Dit zou betekenen dat we nu echt zonder douaneshit lekker kunnen orderen in Asia. Bij GH zetten ze er altijd 'gift' op maar bij play-asia niet dus werd je wel eens gepakt. Vanaf 1 december dus niet meer (als het allemaal klopt en daar lijkt het wel op)

:):):):):)

Edit: Sorry, dit is de verkeerde thread (maar de info kan verder geen kwaad)

Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Maareh aardig dat je dat post maar dat was al een half jaar geleden bekend :+

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nou ik wist het eerlijk gezegd niet hoor

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zelfs in het juiste topic staat het (nog) niet in de startpost ... dus 'bekend' is erg relatief.

Ik heb de Douane trouwens ff gebeld. Ook daar was het al 'bekend' en 99% zeker dat 'het' door zou gaan ... alleen staat het zelfs DAAR ook nog niet op de website:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina