Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Stond o.a. op Tweakers.net geloof ik..
    En het is hier @ XBW vaker gezegd..

Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dit (oude) nieuws lijkt mij iig een startpost-edit waardig. Ik ga nl dan altijd shoppen in Asia (PA of GH), tenzij echt niet regiovrij. Ik had al goede ervaringen met beide en nu wordt het alleen nog maar aantrekkelijker:)

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was via dit forum achter de site microsoftpointsxbox.com gekomen waar je een jaar live kon bestellen voor 28 euro. Doorverteld aan een vriend van me die met creditcard heeft besteld. Ze rekenden hem 32 euro en hij heeft nog steeds geen code gekregen terwijl die gisteravond had besteld :confused:? Hieronder een quote van iemand die wel gewoon z'n code kreeg :confused:. Iemand enig idee wat te doen? Ze hebben hem wel 32 euro in rekening gebracht dus hij heeft betaald.

E: Nvm, klootzak nam me in de maling :+.

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand nog wat gehoord over de LE van Fable 2 bij gamehubs?

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    We vergeten trouwens nog een site uit Azie waar ik ook een keer wat heb besteld en goed is aangekomen namelijk:

www.renchi.com

6. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet precies wat je hiermee bedoelt maar bij gamehubs is de sold out.

7. cv8x

cv8x Gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zeer te spreken over consoleshop.nl.

Zeer snelle service en levering!

8. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige 3 spellen besteld bij gamehubs.com, waarvan Brothers in Arms Hell's Highway is verzonden, sinds vrijdag.

Heel leuk en aardig, marem, ik heb hierbij een trackingnummer gekregen, en ups vindt 'm niet, ook de andere tracking sites via gamehubs vinden het nummer niet, iemand enig idee?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    heb je ups verzending of niet?

die tracking van de gewone verzending is idd bout,.. is ook niet zo gek als je slowmail uit maleisie laat komen :D zou t over een paar dagen nog s proberen , misschien dat je pakketje dan lang wat meer checkpoints in de bewoonde wereld is gekomen :)

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Free Record Shop heeft ook mijn Conan en Moto GP 07 geannuleerd. Rare gang van zaken daar, aangezien ze het spel wel in de winkel hebben verkocht voor 5 euro per stuk. Moet je nog 3 weken wachten ook totdat je je geld terug krijgt. Erg slechte site zeg.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Iemand nog ergens een kortingscode van Gamehubs. :+

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zelfde geintje werd bij mij geflikt.
    2 dagen na de annulering stond Conan ineens wel weer op de website, maar dan voor €28,99.
    Aangezien de €5,- al van mijn creditcard was afgeschreven, ben ik even gaan bellen.
    Na mijn verhaal te doen, kreeg ik het voorstel om alsnog de game voor €5,- aan mij uit te leveren.
    Vervolgens kreeg ik dus een tegoedbon in mijn mailbox voor de €28,99 om alsnog Conan te kunnen kopen.

13. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    GVD ik denk even week van te voren Fable 2 pre-ordere dan komt dat wel goed bij GameHubs. Gisteren nog gekeken maar was weer te lui op zondag en nu is die uitverkocht!

Iemand een site waar die ook zo cheap te preordere is? en waarom geeft GH PAL een vinkje van oke en Play-asia een ? bij elke Fable 2... wil wel garantie hebben... Dat die werkt op mijn 360

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Same here. Nette oplossing.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag is idd erg algemeen. Wat ik bedoel is of Gamehubs nog geld teruggeeft? Ik heb betaald voor een pakket met items waar ik nu een versie van krijg die daar niet aan voldoet.

Ik krijg nu een LE met alleen een extre dungeon, betekent dit dat ik geld terug krijg omdat ik voor "meer" betaalde?

17. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    oke gaat het daarover, daar weet ik niks van af. Moet je een mailtje sturen naar gamehubs zelf. Krijg je denk wel antwoord

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een email naar gamehubs gestuurd maar geen antwoord gekregen, verder heb ik een bericht neergezet bij feedback ( ook geen antwoord)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bericht is van vandaag:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ze waren weg, zijn nu terug maar hebben al meer dan 1000 mails binnen gehad. Heb geduld en anders stuur je hem opnieuw.

Zag trouwens dat de prijzen van in stock games zijn verhoogd naar 36 euro, games van Activision zelfs naar 40.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina