1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  2. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat dat ie op 19 oktober wordt verzonden......

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Eik heb net Fable 2 besteld bij Gamehubs met mijn zaterdag aangemaakte Paypal account.
    Die is geactiveerd (alleen geen email adres bevestigd, maar dat lukt niet ofzo, ze vragen om een code in de mail die ik heb ontvangen maar die code staat er heelmaal niet in) en wel.
    Ik bestel dus bij Gamehubs, blabla, en heb betaald met Paypal en ik kreeg een mailtje van Gamehubs: waarin stond:

Hi
    Thank You for ordering from Gamehubs.com

This is to inform you that we have received your order as below. Your Order Number is #. Your order will be processed as soon as the payment is verified and cleared. Feel free to contact us if you require any assistance.

Toen eentje van Paypal:

Beste ,

Deze e-mail bevestigt dat u Gamehubs.com (litsantomato@gmail.com) €41,99 EUR heeft betaald met PayPal.

t klopt dus gewoon? Fable 2 staat nu ook in mn Order History.
    Ik neem dus gewoon aan dat ik em 2 dagen na de release in me bus krijg? Of krijg ik nog een echte bevestigingsmail? Het paypalbedrag staat nog niet tussen mn afschrijvingen bij internetbankieren.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als paypal je bevestigd heeft, zit je goed

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Ok thanks. :)

6. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox's zijn nu 60gb in plaats van 20gb.
    :emo:

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb et over de losse xbox HDD's, knuppel. Veel winkels hebben de 20GB niet en worden bij de meeste niet meer geleverd. Dus daarom dacht ik dat er misschien een nieuw bundel verkrijgbaar wordt.

Tijdje geleden op WCG kwam er een nieuwsbericht en daarin stond dat er een nieuw starterspack komt met een HDD 60GB, 3maanden live en een headset.
    Jammer genoeg is et nooit bevestigd door MS. :'-(

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    CD-wow.nl ... Ervaringen? Hoe is de service? Wat is de gemiddelde levertijd?

9. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkele malen bij cd-wow producten besteld. De levering duurde toch enkele weken voor producten wat gewoon op voorraad waren. Ik moet er bij zeggen dat dit begin jaar was. Ik hoop voor ze dat het nu beter gesteld is met de levertijd van producten bij cd-wow.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat er een tijd terug enkele mensen negatief waren erover.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja er is 'n tijdje gezeik mee geweest toen ze werden overgekocht / een ander bedrijf hadden gekocht (welke van de twee weet ik niet). Maar of dat nu nog steeds zo is.. Staat er niks over op de budgetgaming shopsurvey?

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben daar ook even gaan checken. Gemiddeld kreeg ie een 6.7 dacht ik, maar voor de rest waren ze overwegend positief. (heb wel alleen de eerste paar en laatste paar reply's gelezen)

Gewoon maar besteld. Levertijd boeit me eigenlijk niet zo. Heb nog genoeg andere games om me mee te vermaken. ;)

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Ik heb geen zin om hier een nieuw topic over te maken maar het zit zo..
    tis niet echt een gamestore, maar gewoon iemand van marktplaats waarvan ik iets heb gekocht. Ik had het bedrag 16 oktober overgemaakt via internetbankieren, en de persoon zegt dat t vandaag opgestuurd gaat worden, maar dat het geld nog niet op zijn pankrekening staat.
    Hoe the F kan dat. Ik heb alles precies ingevuld behalve...poepzooi, de plaats. Hij woont in Utrecht dus ik dacht de plaats Utrecht en die heb ik ook ingevuld. Maar hij woont in Kamerik. Leuk. Heeft dat enige gevolgen voor de overmaking? Echt raar dat de persoon het geld nog niet heeft gevangen.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet wat voor bank jij hebt en hij? En of je internet bankieren gebruikt? Ik zelf heb internetbankieren via de Rabo en als er iets niet correct ingevuld is of niet klopt dan wordt de behandeling niet uitgevoert en krijg je dat direct te zien.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Daarnaast doet de bank in het weekend niks. ;)

Dus waarschijnlijk zal het vandaag wel op zn rekening staan.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Idd, er staat ook overboeking 20-10-2008. Is dat niet vndaag? :+ En hij heeft niet aangegeven dat t fout zat ofzo, dus t zal er vndaag wel opstaan idd. :)
    Thanks.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat zijn de ervaringen hier met consoleshop? Ik heb nu 2 pre-orders lopen. Worden deze altijd geleverd? Ook op tijd?

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je internetbankieren gebruikt hoef je geen plaatsnaam in te vullen als je geld overmaakt ;).

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Bij mij wel hoor.

20. Blitzzz

Blitzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn jullie ervaringen met xboxhome.nl?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina