moet je maar eens bij bungie.com shadowheartzero opzoeken ( Shz genaamd op de forum ) ik speel dit spel heel vaak bij hem op live, moet je eens kijken wie er beter is ik de geust van shadowheartzero of shz zelf, hehe
DE RUMBLE PIT RANKS ZIJN GERESET!!! Ik was net op bungie.net om te kijken naar mijn stats en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat ik geen rumble pit gespeeld zou hebben. Ik was level 10 dus ik begreep er niets van. Ik hoopte dat het een fout zou zijn die alleen bij mij voor kwam, maar bij een vriend van me was het zelfde aan de hand. Toen ging ik kijken bij de leaderbords en zag ik dat het hoogste maar lvl 12 was. Ik had dus toch gelijk dat de rankings voor rumble gerest waren... BALEN
Is wel klote, heb ik net lvl 10 gehaald.. kan ik nu weer helemaal opnieuw beginnen. Het is heel raar, want op de stats op bungie staat dat ik lvl 1 nu heb, terwijl ik dus lvl 10 heb gehaald. Staat er nu op Live dat ik lvl 7 heb??
Dag level 12 _0/ Maar ja, was te verwachten. Met RB6 had ik ook een monsterranking die die ene op de andere dag werd gereset....
vet 50-10 zullen wij samen een keer een clanmatch doen (met orpheus of KalashniKev ofzo erbij) want ik heb nog geen clanmatch gedaan met m'n nieuwe clan...
Als er genoeg man zijn altijd. We hebben vanmiddag een aantal potjes gedaan, maar jij was te druk bezig met je toernooi Ik denk zelfs dat ze nu aan het spelen zijn, toen ik wegging waren we nog maar lvl 6. Onderhand zitten we al in 7 volgens bungie.net Ik ben na 20.00 weer online, als ik nog mag...