Online ScoreBoard

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Velvet_Dark, 13 nov 2004.

1. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    moet je maar eens bij bungie.com shadowheartzero opzoeken ( Shz genaamd op de forum ) ik speel dit spel heel vaak bij hem op live, moet je eens kijken wie er beter is ik de geust van shadowheartzero of shz zelf, hehe

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ halo is lauw: waar staat stats? (screnie)

3. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    DE RUMBLE PIT RANKS ZIJN GERESET!!!

Ik was net op bungie.net om te kijken naar mijn stats en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat ik geen rumble pit gespeeld zou hebben. Ik was level 10 dus ik begreep er niets van. Ik hoopte dat het een fout zou zijn die alleen bij mij voor kwam, maar bij een vriend van me was het zelfde aan de hand. Toen ging ik kijken bij de leaderbords en zag ik dat het hoogste maar lvl 12 was. Ik had dus toch gelijk dat de rankings voor rumble gerest waren...

BALEN

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is tegen cheaters als het goed is.

5. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel klote, heb ik net lvl 10 gehaald.. kan ik nu weer helemaal opnieuw beginnen. Het is heel raar, want op de stats op bungie staat dat ik lvl 1 nu heb, terwijl ik dus lvl 10 heb gehaald. Staat er nu op Live dat ik lvl 7 heb??

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dag level 12 _0/
    Maar ja, was te verwachten. Met RB6 had ik ook een monsterranking die die ene op de andere dag werd gereset....

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over ownen gesproken:

De reset is trouwens niet waar. Het is een bug die bungie nu aan het fixen is.

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Srry, dubbelpost. Xbw is opeens f*cking langzaam. En waarom is mijn plaatje zo klein opeens? :confused:

Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  9. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    vet 50-10 ;)

zullen wij samen een keer een clanmatch doen (met orpheus of KalashniKev ofzo erbij) want ik heb nog geen clanmatch gedaan met m'n nieuwe clan...

10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er genoeg man zijn altijd. We hebben vanmiddag een aantal potjes gedaan, maar jij was te druk bezig met je toernooi :p
    Ik denk zelfs dat ze nu aan het spelen zijn, toen ik wegging waren we nog maar lvl 6. Onderhand zitten we al in 7 volgens bungie.net
    Ik ben na 20.00 weer online, als ik nog mag...

Deel Deze Pagina