Online Shoppen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ManDown, 24 okt 2011.

1. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Boys..

Heb er geen topic over kunnen vinden, dus vandaar deze thread.

Zijn er boys hier die gebruik maken van online shops of doen we dit gewoon in de winkel? Wat vinden we van online shops en welke gebruiken we?

Zelf maak ik regelmatig gebruik van het online winkelen. Vind het bijvoorbeeld veel makkelijker om online kleding aan te schaffen dan in de winkel, geen wachtrijen, paskamer issues en geen utiverkoop stress.

Mijn games en dvd's bestel is ALTIJD online.. de kortingen zijn ook makkelijker te spotten zo:p En problemen zoals 'uitverkocht' maak je dan ook echt zelden mee.

Ook kortingsbonnen zijn super handig.. gewoon chill eten met me matties bij de Griek of Italiaan for no money.

Ben gewoon lui denk ik.. 70% van mijn aankopen zijn online en tijdens het werk:D

2. Remco

Remco Guest

En is dit nu een opmerking of heb je een vraag? Wat is het doel van deze thread? 8)

We hebben gewoon een webshop discussie topic in het games gedeelte. ;)

3. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Dude serious, het is 2011. Iedereen koopt op internet. :+

Edit: 2011

4. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    True.. maar welke websites gebruiken we, welke gebruiken we abosluut niet meer cus off bitchassness by de klantenservice? Dat wil ik eigenlijk weten.

Die is toch puur op games gericht? Deze is voor alles :p gewoon voor shops zoals groupon cadeaubonnen enzo

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik gebruik graag MediaOffer voor m'n Xbox 360 games, altijd lekker snel binnen en redelijk goedkoop.

Beetje nutteloos topic though :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Alles wat er betrouwbaar uitziet, doe nooit zo moeilijk.
    Alleen MP probeer ik te mijden, alleen als ik het kan ophalen.

Amazon en eBay ftw.

7. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Marktplaats is echt vreselijk om dingen te verkopen juist :mad: nu weer een gast die wat bied en niks meer laat horen.

8. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook geen fan van Marktplaats. Vind de producten die worden aangeboden ook te duur meestal. De App van Amazon vind ik wel gewoon fijn trouwens, de leveringskosten zijn ook nog eens minimaal. Ook vind je er meestal de dingen die ze in NL niet verkopen, zoals special editions van sommige DVD boxen. Zoals deze box :D

Deel Deze Pagina