1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online sucks!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 29 mei 2005.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Jij hebt niet eens live. Live is echt vel vet hoor. Ik koop tegenwoordig bijna alleen maar games die een live functie hebben. Ik vind gewoon dat het gewoon een dikke replay waarden geeft. Ik ben er wel mee eens dat de single player vaak veelste kort is. Dat vind ik ook met Halo 2. Ze hebben zich waarschijnlijk teveel gericht op multiplayer. Ik vind het natuurlijk niet erg, maar voor de mensen die geen live hebben is dat natuurlijk wel lullig.
    Oh en ik weet bijna zeker dat als jij live kon dat je dat zou doen.

    _O_ _O_ Xbox L!ve _O_ _O_
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Online gaming rullez *)
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Live lijkt mij juist geweldig, sommige spellen zijn ermee de helft groter en leuker wanneer je online speelt. (Denk aan HALO2, de meerwaarde bij bijv. PGR2 en tactische shooters als Ghost Recon 2).
    Helaas geen cc. :mad: Las ik het nou goed? Dat je bij de Xbox 360 een gratis xboxlive abbo hebt en daar beperkt op LIVE mee kan? En dat er een GOLD Abbo is waarbij je alles kan. Heb je voor die standaard, gratis LIVE abbo dan geen cc nodig? Klinkt geweldig!
     
  4. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt :)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vet! Nu weet ik zeker dat ik de 360 ga halen. Geen cc! Joepie!
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik kan best live nemen als ik het geld er voor heb, en het is slechts een kwestie van tijd voordat ik het geld ervoor heb, dusse, maat trouwens hoeveel kost zon abbo eigenlijks, en in welke termijnen?
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Theoretisch 60 euro per jaar, maar er zijn genoeg starterkits te krijgen voor 30 :)

    LIVE! is echt super, ik ben tegenwoordig veel mider geld aan gamen kwijt omdat online gamen de spelduur enorm verlengt. Een goede single player kan ik nog steeds waarderen, maar zodra er multiplayer bij een spel zit vind ik dat je online moet kunnen :cool:
     
  8. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is het beste wat me is overkomen!!! :D
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee lijkt me niet, dat is te ongeorganiseerd, dat word totale chaos lijkt me dan weer geen ruk aan.
     
  10. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    In één woord: World of Warcraft =)

    Ik heb zelf geen xboxlive meer, vind er niks meer aan, had me in de tijd dat ik het had prima vermaakt toen Wolfenstein nog gespeeld werd, Rainbox en Counterstrike hebben totaal geen sfeer imo... maarja mijn verhaal slaat nergens op O-)

    Ik vind offline eigenlijk veel cooler, lekker met ze vieren op de bank gamen _O_ Is beter dan online, waar alle mensen je uitschelden als je van ze hebt gewonnen; Ze noemen je n00b terwijl jij eerlijk van hun gewonnen hebt, Diablo II anyone..
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Diablo2 gespeeld. :D Ik vind het echt vet online. En er zijn nog best wel veel lui die dat spelen. :D
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    waarom vraag je geen cc aan
     
  13. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    online is veel leuker omdat je met mensen over de hele wereld in contact kan kome(vind ik dan wel fet!) en je kan je skills veel beter maken. bots in sommige games zijn gewoon te dom. tegen mensen die ook egt nadenken spele is veel leuker.
     
  14. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... wa dacht je van jade empire?
    Tis maar een voorbeeldje... zo zijn er nog vast wel wat meer spellen. Alleen jade empire is btr dan alle online games. En dat werd ook wel een beetje duidelijk gemaakt met goede reclame.
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Marc15; Ben geen 18 en mijn ouders willen geen cc. Vandaar.
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het idd het meest voorkomende probleem, gelukkig heb ik mijn ouders wel zo ver gekregen hun cc uit te lenen _O_
    Maar voor anderen is het systeem van de xbox360 met kraskaarten een hele goede uitkomst, dan kan je net als bij een pre-paid telefoon gewoon een kaartje bij de gameshop halen *)
     
  17. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook niet zonder online games.. maar ik heb geen live.. ik weet wel hoe leuk online is omdat ik et soms op de pc doe.. en het is gewoon zwaar verslavend.. das ook eigelijk de rede dat ik geen L!VE neem ;)

    ik wil liever geen online junkie zijn
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Nee online suckt niet. Verreweg daarvan. Natuurlijk, veel spellen focussen zo erg op Multiplayer dat de Singleplayer achter wordt gesteld, (Timesplitters reeks anyone?) maar is dat zo erg? Tegenwoordig komen er meer en meer spellen uit die een achterstallige Singlepayer hebben en een zeer goede Multiplayer. Ik wijs weer naar Timesplitters. Trieste zaak dat de spellen dat tegenwoordig hebben maar dat is ook weer logisch. Maar elkaar uitschelden, afmaken en lol hebben op een scherm is toch leuk? Je kunt trouwens niet zeggen dat er tegenwoordig alleen maar spellen komen met een goede Multiplayer. Kijk maar naar Jade Empire, Final Fantasy deel zoveel, Fable, (misschien niet het beste voorbeeld maar toch) Ninja Gaiden etc etc. Ik loop nu een eind weg te blaten maar wat ik wil zeggen is: er komen inderdaad veel spellen uit die meer focussen op Multiplayer, maar is dat slecht? Multiplayer is toch gewoon leuk? En je kunt niet zeggen dat er alleen maar Multiplayer spellen uitkomen? Er komen genoeg goede Singlepayer games uit. Misschien ben ik een beetje onduidelijk maar ik snap ook niet wat je bedoelt met online sucks.
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik bedoel het ook niet zo zeer dat het erg zuigt, want mij lijkt het niet erg verkeerd om het eens te proberen, en als de prijs een beetje omlaag gaat mischien nog wel aan te schaffen, maar wat ik bedoel is meer dat sommige andere spellen die wel een leuke single player hebben weer vaak over het algemeen wat slechter zijn, mischien ook wel weer omdat er geen goeie muliplayer in zit. En slechte spellen, nou ja wie wil die. Ik bedoel bij een game is het of een hele goede multiplayer en een wat zwakkere singleplayer of een hele goede singleplayer en een wat zwakkere multiplayer. En dan kiesen de makers van games toch al vaak voor het eerste, en dan krijg je weer dat het probleem dat de singleplayer eronder lijd. En trouwens hoe had ik het dan moeten noemen: online is minder leuk dan offline, klinkt niet echt vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  20. Victor

    Victor Guest

    Hier heb je gelijk in maar dan moet je wel bedenken dat als je een game Live enabeld maakt, dit een big selling point is. De ontwikkelaars verdienen veel meer geld met een Live optie. Dus waarom zou je het er niet indoen? Natuurlijk is het voor menig gamer zonder Live en vrienden die bereidt zijn om elke dag een LAN-Party te houden leuker om een goede Singleplayer te hebben, maar het overschot houdt toch meer van een leuke Multiplayer. Ikzelf heb ook geen Live en ik vind het ook vervelend dat spellen tegenwoordig een korte en een niet goed belonende Singleplayer hebben en een prachtige Multiplayer, maar je moet groots denken als ontwikkelaar. Veel ontwikkelaars gaan liever voor de mainstream dan voor een klein select publiek. Dit betekent dus meestal: raffel de Singleplayer even af zodat we van de Multiplayer een juweeltje kunnen maken. Niet leuk voor de Live-loze onder ons maar het lot beslist anders. En over de topictitel: inderdaad dat klinkt niet, maar Online sucks is een te harde uitspraak.
     

Deel Deze Pagina