1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online sucks!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 29 mei 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder live zou ik Forza Motorsport denk ik niet leuk vinden. Het is gewoon leuk om bijvoorbeeld je tijden te vergelijken met anderen.. en dat heb je ook in PGR2, het blijft tof. Ok, het is wel leuk om de carreer mode uit te spelen.. maar dan? Je kan bijvoorbeeld niet je getunde tegen andere spelers uittesten, en ook weet je niet hoe goed jij eigenlijk wel bent.
    Halo 2 draait vooral om multiplayer, want campaign heb je zo uit, en dan heb je de volle potentie er nog niet uit.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies! _O_
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet iemand trouwens of de games die backward compatible zijn op de 360 ook op het nieuwe LIVE kunnen? (Krijgt hoop om PGR2 en Forza nog LIVE te kunnen spelen op 360 ;))
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik ben het 100% compleet met je eens over het hele verhaal, toch vind ik het jammer dat de online functie bovenop staat. En over die naam, ja ik weet het, maar kon zo gauw ff niks verzinnen, maar soms is het ook wel waar.
     
  5. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    live is goed man het is het enige wat halo 2 te gek maakt want de sp stelt eg niks voor
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm vond de SP juist ontzettend vet! Het einde is misschien zwak, maar de ervaringl GRANDIOOS! Heb hem dan nu ook op Legendary uitgespeelt, ging wel vaak dood, maar toch...
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Online is juist vet.. je hebt geen slecht AI en kan je tegen je vrienden of tegen totaal vreemden helemaal uitleven. Wat is nou leuker dan iemand op live helemaal afmaken:)
     
  8. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind live echt zo veel cooler. en je leert ook meer vind ik, je kunt met andere mensen erover praten enz. bijv bij amped 2 (ik weet het een oud maar zeer cool spel om live te doen) eerst haal je 100.000 als je niet online speelt en ben je zwaar blij met die punten. maar dan ga je online, spreek je de meesters van het spel, dan haal je na een tijdje gewoon miljoenen man echt miljoenen, muahahhahaa hahahahahahah EVIL EVILLLLLLL MUHAHAHAHAHAHAHHAA 8)
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik snap ook wel dat live zelf leuk is enzo, maar mij gaat het meer om dat het te veel invloed heeft op de andere functies van een spel, en dat als een spel heel goed is en er geen live in zit hij dan soms slecht beoordeeld word. Live doen is best leuk lijkt mij, maar het heeft dus te veel invloed vind ik.
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Kan ik begrijpen.. er zijn genoeg spellen die met alleen een SP superleuk zijn.. kijk maar naar de tijd dat je nog amper multiplayergames had.. toen werd er ook niet zo geklaagd O-)
     
  11. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel met de topicstarter eens. Ook in reviews van spellen zie je vaak dat er punten afgetrokken worden als het multiplayer onderdeel ontbreekt (bv. bij Riddick).
    Maar als je kijkt naar hoeveel mensen ook daadwerkelijk Xbox Live hebben. Ik denk ongeveer een kwart van de Xbox bezitters. Het is inderdaad een vreemde situatie dat die kwart van de gebruikers steeds meer de overhand krijgen bij het ontwikkelen van nieuwe spellen.
    Ik speel eigenlijk nooit Live, maar wel online op mijn pc. En hoewel het leuk tijdverdrijf is, vind ik nog steeds dat het niet kan tippen aan een goede single player ervaring. Het gaat na een tijdje ook allemaal op elkaar lijken. Ik heb gisteren een uur Call of Duty online gespeeld, maar ik kan me er nauwelijks meer iets van herinneren. Het zijn altijd dezelfde paar levels, waarin je rondloopt, springt en schiet.
    Een goede single player heeft vaak veel meer kwaliteit. Van een spel als Metal Gear Solid, Jade Empire of Riddick kan je een jaar later soms nog letterlijk hele scenes herinneren. Live is misschien leuk als je niet veel geld hebt, en de levensduur van je spellen wat wilt rekken. Maar het komt toch niet in de buurt van de kwaliteit van een echt goede single player ervaring.
     
  12. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    online is gewoon leuker dan single player (met de meeste spellen dan) :)
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Ehm 1/20 heeft Live. 20 miljoen xboxen verkocht en er zijn 1 miljoen abbonnee's.:eek: Mooie rekensom.;)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    geen slecht AI :confused: Ooit een race game online gespeeld :'-( :'-( :9
     
  15. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb verder de boel niet echt gelezen, maar ik vond de titel van deze thread zo raar.. 'Online sucks!'??
    Da's imho hetzelfde als zeggen dat gamen sucks! :confused:

    Ik doe bijna niks anders dan online gamen met vrienden etc, en dat sucks helemaal niet.. Ik heb juist een Xbox gekocht omdat ie online kon, daarvoor had ik alleen maar PC omdat dat dat het enige was met fatsoenlijke online MP gaming.. _0/
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat online gamen sucks is het zelfde is als gamen sucks is, slaat werkelijk nergens op, ik heb (zoals jij waarschijnlijk niet gelezen hebt) ook al gezegd dat het niet helemaal klopte, maar ik kon ff geen andere naam verzinnen. Bovendien heb ik ook gezegd dat het "soms" in wat enkele gevallen zo is. Beter lezen voortaan. _0/
     
  17. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het wel met je eens... maar kijk waar de wereld van de technologie naar toe gaat.. tegenwoordig heeft bijna alles wel internet.. en dat heb je nodig om online te spelen... dus je moet je eigenlijk voorbereiden op de games van de toekomst.. ik weet zeker dat de games van de toekomst echt alleen maar online kunnen.. omdat het veel makkelijker is voor developers én het is eigenlijk veel leuker naar mijn mening en dat van andere..
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat is ook wel waar, maar ik vind gewoon dat ondanks alles de single player (story mode) niet achter gesteld moet worden.
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze moeten het gewoon met 2 apparte studios doen, net als bij Splinter Cell Chaos Theory. Single player en Multiplayer is door een apparte studio gemaakt. Ik weet niet of dat bij andere spellen ook is geweest?
     
  20. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Nah, vond ik eerlijk gezegd een beetje stom. Was ik harstikke goed in de SP, kon ik ineens weer gaan oefenen omdat het compleet anders was.
     

Deel Deze Pagina