Weet ik eigenlijk niet. Die melding dat iemand joined vind ik al genoeg om me nerveus te maken. (had jij met UT eigenlijk last van input lag?) edit: Heerlijk ook hoe licht dat programmaatje is. Heb het op op dit moment op de achtergrond draaien + 3467 tabbladen in Firefox open. Loopt allemaal soepel.
had zo goed als nul last van inputlag waren meer me skills die er voor zorgde dat ik alles zo'n beetje misschoot ik vind het geniaal tot nu toe maar ze hadden wel wat meer functies erin mogen doen zoals bijv een chatfunctie voor de spectators etc maar misschien komen dat soort dingen nog.
Ook wat weinig games eigenlijk. Bij de demonstraties zag je bv iedere keer Mirrors Edge, maar die zie ik er niet tussen staan. Wat karig aanbod, en draadloos is het niet aan te raden, maar verder werkt het allemaal top. Hier en daar wat dingetjes verbeteren, en ik zou zelfs wel zo een box kopen wat je op je TV kunt aansluiten (ik kan niet goed overweg met een toetsenbord. En mijn Q knop is vrij kapot )
Kan toch gewoon je 360 controller aansluiten. Maar idd het programma loopt lekker licht. Zat op 75 FPS gooide Fraps open en hij bleef op 75 FPS.
Ik heb niet meer een 360 controller met draad. Alleen draadloze. (wel jammer, want die met draad zijn fijner dan die draadloze)
Werkt lekker, maar ik kan echt niet gamen op de PC. Aantal games geprobeerd en filmpjes van gemaakt volgens mij. Benieuwd of het wat gaat worden, het klinkt en werkt al goed.
Dit kan (en moet) imo de toekomst van gaming worden. Niet meer constant je PC upgraden. Niet meer om de zoveel jaar een nieuwe console kopen, maar gewoon dit. Waar Onlive verantwoordelijk is voor de upgrades van PC's ed. Voor ons is het gewoon gamen zonder je ook maar ergens zorgen om te maken.
Ik vind de games nou niet echt spectaculair. Waar is Crysis, de echte systemtester? En Dulle, aan de ene kant wel, maar het haalt wel een beetje die sensatie van de aanschaf van een nieuwe console weg.
True, het kan al erg fun zijn om een nieuwe console aan te schaffen, maar het kan ons ook bakken met geld besparen. Dan kies ik denk ik toch voor het geld. edit: Ah, gevonden waar je kan zien of iemand aan het meekijken is. edit2: Ik wilde ook spelen met Fraps, maar hij neemt maar 30 seconden per keer op. Why?
Ga naar onlive.com en test het zelf allemaal gratis uit. Damn, de bestanden wat Fraps aanmaakt zijn wel huge. Gaat me te lang duren om die te uploaden / te 'resizen'. En dat voor een snel filmpje om de snelle laadtijden te demonstreren. Je hopt binnen no-time van game naar game. Wordt tijd dat ze wat servers in NL plaatsen. Heb ik tenminste ook een kans om fatsoenlijk te spelen. Blijkbaar is deze verbinding niet helemaal geschikt voor dit systeem.