Ik denk dat dit absoluut de (nabije?) toekomst van gaming gaat worden!
Die man was hoofd ontwikkelaar van Eidos en de andere heeft quicktime ontworpen, die weten echt wel waar die over praten.
Een half jaar geleden hoorde ik al iemand in een interview zeggen dat ze het hele gamen online wilde gaan maken, zonder dat je een console nodig zou hebben dus er zijn al meer bedrijven mee bezig.
Dat je nu hd films kunt streamen had ook niemand voor mogelijk gehouden.
Stel je voor dat je het geld wat je nu hebt uitgegeven aan hardware zoals xbox/ps3 en games had kunnen besparen en als extra budget aan je scherm zou kunnen spenderen
Het spelen van games kan via kopen of huren, dat is helemaal een makkelijke manier om te kijken of het wat is. Nog mooier dan demo's, al zat die mogelijkheid er ook op zag ik.
Ik wil wel weten of de 1080p snel haalbaar gaat worden.
Het kastje zag er trouwens gelikt uit, met de hdmi output en wanneer je geen receiver hebt met hdmi, een optische uitgang. Ook met extra kabels voor analoge aansluitingen.
Ik denk dat het wel gaat gebeuren: ze beginnen met enkele games en breiden het daar vandaan uit. Bovendien ben ik blij dat er eindelijk een systeem komt wat het irritante illegale downloaden en verspreiden een beetje tegen gaat.
Dit komt alleen maar ten goede van ons, want de prijzen van games zullen dalen. Ook al vanwege de grote afzetmarkt.
Laatst bewerkt: 31 mrt 2009