1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Only on xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Stig, 31 aug 2002.

1. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja helemaal mee eens gewoon een top spelletje!!!
    zeker wanneer je je motor helemaal opgefokt hebt en alle statpoints hebt gehaald, kun je lekker over de 300 over de baan blazen!!! heerlijk gewoon als de omgeving om je heen door de snelheid vervaagd!!;)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is sowieso een interessante titel omdat ik dat weer helemaal moet 'leren', motorgames heb ik sowieso nooit gespeeld (vond ze niet leuk :D) maar dit maakt het al een stuk interessanter, ook die extra functies (cel shaded mode enzo :9) die je kunt unlocken lijken me leuk.

Ik moet denk ik wel enorm wennen om dus de beide thumbsticks (gas+sturen+leunen) + de triggers (voor en achterrem) te gebruiken, extra uitdaging, houd ik wel van :)

3. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar wen je snel genoeg aan, in het begin had ik er ook problemen mee maar als je het eenmaal door hebt...:9

4. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan trouwens ook de controls anders zetten hoor!!
    ik gebruik de blauwe knop voor gas geven en remmen met groen werkt perfect!! je hoeft in principe niet eens de sticks te gebruiken. ik gebruik zelf ook de vierpuntstoest vindt ik persoonlijker makkelijker.

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan jij dan nog wel appart met beide remmen remmen? want ik vind dat heel relaxt! je kan namelijk veel beter sturen als je je achterrem gebruikt (vind ik) terwijl een vriend van mij weer graag de voorrem gebruikt dan 8)

6. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja kan ook!! ik vindt hoe ik het nou speel perfect!!

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehe zolang t maar werkt

Deel Deze Pagina