@mystery x ik adviseer jou en anderen om gewoon een RGB scart kabel te halen want de verschillen zijn groot te noemen
Wat is een RGB scart kabel ?! Is dit gewoon een Advanced Scart Kabel van rond de 25 euries? Of is het een totaal andere scart kabel, en wat kost deze dan? Is het ook mogelijk om op die kabel dan een Optische kabel aan te sluiten? Of praten we nu dus gewoon over de Advanced Scart Kabel ! En is het verschil groot jah? Alleen maar door een kabel te vervangen krijg je MOOIER beeld? En dit is duidelijk te zien?
@mystery X ja het is hetzelfde wat jij dus zei.... Je hebt dan veel scherper en duidelijker beeld, geloof me het verschil is zeker. Deze kabel kost rond de 15 euro(merkloos) en je hebt ook een van MS zelf(deze kosten 25 euro) maar kwalitatief zitten er geen verschillen tussen deze twee kabels
Dus ik kan in de winkel gewoon naar een RGB scart kabel vragen? En dan hoeft hij niet van MS te zijn . Toch maar binnekort eens halen, voor 15 euro maakt het ook niet meer uit.
had iemand voor me gemaakt. Toegevoegd met Eigenschappen > bureablad > bureablad aanpassen > website.. tis wel geinig , alleen jammer dat je em niet transparant kan maken, daarom heb ik ook een zwarte achtergrond
http://www.thecountdownclock.com/XBox360.asp Hier kun je ook een countdown voor pc downloaden... wel ff zelf datum goed zetten
/\ Doe dat maar . @ Ryuchunk Het moet wel een Scart Kabel zijn, waarop een Optische ingang zit. Dus niet zomaar een scart kabel. Oftewel, wat mot ik nu precies vragen in de winkel? Ach, ze zullen mij daar ook wel kunnen vertellen wat ik moet hebben. Die countdown is wel lachen op je deskop.
Ik ben blij dat ik het vandaag mag posten maar nog 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dagjes te gaan.
In amerika kwamen ze 2 weken van te voren om totale chaos te voorkomen. Hier zouden we ook zoiets krijgen. Dus waarschijnlijk is het niet 2 december maar iets eerder. Waar stond dat ook al weer... Weet iemand hier iets meer over?