Dat gevoel bij een nieuwe console is altijd zo mooi en zeker als we de komende maanden allemaal aankondigingen horen over nieuwe games enzo ik hoop op een nieuwe rainbow six , midtown madness 4 , nieuwe mechassault, crimson skies ...enz.
Amerika krijgt hem maandag ofzo toch?? ben benieuwd naar de reacties enzo... daar kan ik me wel even mee vermaken haha en hopelijk uploaden ze ook een paar filmpjes ofzo... maargoed net als andere kan ook ik niet wachten
microsoft weet iets goed te verbergen. 3pm wordt er gezegd door mensen. maar kan het mssn niet 3am zijn?
Vanaf morgen zul je de eerste Amerikanen zien die hun box op Zero Hour hebben gekocht (hoewel...die pics krijg je toch pas like dinsdag te zien). Anyways, vanaf dinsdag word het internet overspoeld met allerlei plaatjes,verhalen van non-pers etc..
Vrijdag is gewoon altijd mijn lievelings dag. Eergisteren lan op school. Deze week vrijdag naar gamexpo(met school) En de volgende week de 360(dat doe ik zonder school)
Mijn opmerking was noch sarcastisch, noch cynisch, ik maakte gewoon een grapje *gniffelt*. Ik ben niet zo cynisch van aard.
Nog een paar minuten en het duurt nog.. 11 dagen, 11 uur en 11 minuten en 11 seconden Tot 02-12-2005 09:00 (20-11 om 21:48:49)