Nog 4 dagen en 9 uur op moment van posten zie hier de site met klok: (ook met uren en seconden http://www.xbox.com/nl-NL/default2.htm
hmm.. het komt nu wel erg dichtbij. En nog maar 5 dagen en dan zit je gewoon te spelen op je gloednieuwe xbox. Niks geen gezeik van ouder die vragen om hun kind van 5 COD2 mag spelen(of andersom <-- uit eigen ervaring) Eindelijk... Btw, hebben jullie ook zo'n "dag-voor-sinterklaas-gevoel" omfg.. al jaren niet gehad
Ja, precies! Ik heb het lang niet meer gehad maar nu voel ik het een beetje. Lekker gevoel dat ik gemist heb. Nu maar hopen dat TPG post de 360 op 2 december bezorgd.
nog 4 nachtjes maar de dagen zullen lang worden maandag, dinsdag woensdag stage lopen van half 10 tot half 6 waarvan ik denk dat woensdag absoluut de langste dag wordt rotzooi
4 nachtjes slapen dan is het donderdag en donderdag wordt weliswaar een vervelende lange dag maar donderdag avond zeg maar 0:00 heb ik hem vandaar of vrijdag ochtend 0:00 zeg maar... snap je het nog???
ook gewoon goed toch??? maar ik denk wel dat als jij hem smorgens gaat halen dat ik nog steeds aan het gamen ben hahah