Ja we gaan ons allemaal weer een beetje als klein kindje gedragen..... AAAAAAAH XBOX 360 AAAAAAAAAAAAH
Ik heb maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag stage van 8 tot 5 maar gelukkig heb ik vrijdag vrij kunnen regelen *)
Jah ik heb er ook moeite mee ! Ik denk dat ik donderdag op vrijdagnacht niet eens ga proberen om te slapen....... Voor sommige (gelukkige) onder ons hoeft dat niet eens want die hebbe hem al om 0:00 maa rik moet netjes om 9:00 voor de winkel wachten
ja nou woensdag wordt een voor mij hele lange dag is de laatste stage dag van de week.. maar ikga woensdag heel laat naar bed zodat ik ga proberen om donderdag heeel erg laat me nest uit te gaan rond 4 uur ofzo dan gaat het wel snel hahaha
Met mij gaat het vrij goed...tot ik op het forum plaatjes zie van mensen die games hebben gekocht enz. Dan gaat mijn hart echt als een razende tekeer. Maar goed! De launch komt nu tog wel heeeeeeeeeel dichtbij
Ik las net ook weer iets over xbox 360 en ik kreeg hartkloppingen... en dan meen ik echt hartkloppingen.. geen grap ik schrok me echt kapot
Nee...geen kans... Da's alleen voor mensen die bepaalde wedstrijden hebben gewonnen. Winkels moeten zich aan een MS contract houden waar in staat dat de 360 niet voor Vrijdag verkocht mag worden. Gaan ze dit alsnog doen krijgen ze een grote boete en zullen ze gekort worden op verdere leveringen van MS.